sâmbătă, 30 mai 2015

Un weekend de relaxare

     Buna, dragii mei! Inca o saptamana incarcata a trecut si iata-ne din nou in mijlocul unui weekend, menit sa ne reincarce bateriile. Recunosc, cu mana  pe inima, ca o data ce m-am vazut cu piciorul in prag de weekend, m-am simtit ca dupa razboi! Multe activitati de la facultate chiar mi-au dat de furca, dar asa este viata de student. Este frumoasa, dar te si solicita foarte mult
      Si ia ghiciti cum am petrecut ziua de azi? Mai jos l-am prins pe ''Nica'' la furat de cirese! 

      Nu am dorit sa imi incarc programul de sambata cu prea multe lucruri inutile, am decis sa ma relaxez acasa, alaturi de prietenul meu. Chestii obisnuite, ca o cafea bauta alaturi de bunica mea, la o sueta sau un film vazut pe laptop, ceva de rontait si uite asa trece o zi fara ca macar sa o simti.

     Mai pe seara, ne-am trezit ca vrem sa mancam si noi cirese si ne-am pus pe cules. Eu stau la casa si ador lucrul acesta, deoarece am parte de fructe proaspete in sezonul cald, cum ar fi cirese, caise, smochine, coacaze negre si rosii, zmeura, mure, capsuni... Este un sentiment placut sa culegi si sa mananci fructe proaspete, direct din gradina ta. Daca stati la bloc, sfatul meu sincer este sa va amenajati in balcon o mini-gradina, cu fructe sau flori, depinde de preferinte!


     Ne-am bucurat amandoi de o dupa-amiaza placuta, petrecuta in familie, cum se spune. Va invit si pe voi la cirese! Bine... eu si prietenul meu le-am asezonat cu Pepsi, nu cred ca e combinatia preferata a majoritatii, dar in fine, noi ne-am conformat cu 2 doze de suc castigate la promotia Lay`s. 


     Azi am avut o lipsa totala de inspiratie la scris, dar nu am vrut sa treaca ziua fara sa postez ceva, deoarece in ultimele doua zile nu am mai postat niciun articol pe blog. Dar maine avem rubrica ''Un produs pe saptamana'' si ca bonus voi posta un articol despre ultimele chestii aparute pe piata in materie de ingrijire corporala. 
     Cum sa ne scape noua noutatile proaspete, nu? Avem branduri renumite si iubite, asa ca stati pe aproape si maine. Voi cum ati ales sa petreceti acest weekend? Va odihniti sau preferati un weekend in deplasare. De exemplu, am vazut ca multa lume s-a orientat in ultima perioada catre o mini-vacanta la malul marii. Sincer, mi-as dori sa vad si eu marea mai des sau macar sa o revad cat mai curand. Nu stiu eu sa inot, dar simplul gest de a ma afla pe plaja, admirand un apus de soare, in timp ce inspir aerul sarat, imi da o stare de liniste interioara greu de descris in cuvinte. 
     
     Pana data viitoare, va pup si va imbratisez!

2 comentarii:

  1. Uhh, cirese! Le iubesc! Si eu am mancat cateva kilograme primavara aceasta :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur, noi am cules a treia recolta pana acum, au mai ramas suficiente pentru muuult timp si asta ma incanta pentru ca si eu le ador :D

      Ștergere