luni, 17 august 2015

Mica escapada la munte

     Vacanta mea la munte s-a incheiat acum cateva zile bune. Dar pana sa fac rost de poze, sa le descarc si sa le selectez pe cele pe care vreau sa le impartasesc cu voi pe blog, mi-a luat mult mai mult timp. Asadar, articolul il public cu o mica intarziere!



     Am avut ocazia sa plec cu prietenul meu si cu familia lui la Obarsia Lotrului, dar in drum am vazut multe peisaje foarte minunate si a fost placut sa mai schimb aerul. A, am uitat sa specific, a fost pentru prima oara cand am fost la munte cu cortul. A fost o experienta interesanta pot spune. 5 zile la cort, aer curat, mancare gatita la foc si liniste. Nici ca iti poti dori mai mult de la natura. 
     (Personal, m-am intrebat in gand daca vom da nas in nas cu vreun urs sau vreo caprioara ceva. Din fericire, nu am avut astfel de incidente.)

  


     Am avut de explorat, nu gluma! Nu a fost coltisor de munte care sa scape privitii agere a... binoclului!

  


       Ne-am cazat cu corturile foarte strategic, foarte aproape de apa. Pot spune ca m-am simtit mai mult decat minunat in fiecare dimineata, cand ma trezeam si imi revigoram tenul cu apa rece de munte! 



     Pe dealul de mai jos am fost si intr-o mica expeditie si am ajuns destul de departe de locul de campare, dar peisajul vazut din (aproape) varful muntelui a fost superb!







     Am avut ocazia sa ne descoperim si talentele ascunse, cum ar fi sculptura in lemn! :))



     Serile ne adunau in jurul focului de tabara. In ultima seara, focul a ars mai frumos ca niciodata, parca stia ca urma sa plecam a doua zi si voia sa faca o impresie artistica impecabila!



      In fine... Cea mai frumoasa vacanta poate sa fie in fiecare zi, daca esti alaturi de persoana iubita!


     Voi pe unde ati fost vara aceasta? Ce locuri ati vizitat sau va doriti sa vizitati in viitorul apropiat? Astept raspunsurile voastre, cu drag!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu