marți, 7 iunie 2016

Review Beauty blender Ebelin

Hey, fetelor! Daca tineti minte, acum cateva zile am postat pe pagina de facebook a blogului, Puf de papadii , cateva cumparaturi pe care le-am facut recent. Printre aceste cumparaturi s-a numarat si beauty blender-ul de la ebelin , achizitionat din dm la pretul de 9,99 lei (l-am gasit la reducere).
Nu sunt eu experta in accesoriile de machiaj, dar am zis sa imi iau inima in dinti si sa il incerc. Nu m-am aruncat din prima la produse mai scumpe, deoarece vreau sa capat experienta. Logica lui peste mi-a soptit sa incep cu ceva mai accesibil :)

Asadar, l-am cumparat si am avut ocazia sa il testez de cateva ori, astfel incat sa imi formez o parere si sa o impartasesc si cu voi. Am citit multe review-uri la beauty blendere de firme mai recunoscute la o gramada de bloggerite mult mai cunoscute si mai profesioniste, dar consider ca o parere in plus nu strica niciodata. Nu ma urati daca nu fac cele mai reusite articole, mereu incerc sa fac mai bine.

Ca sa nu mai lungim ''suspansul'' , asa arata buretelul in cauza:


Descrierea de pe ambalajul lui il numeste pad pentru machiaj, dar pad, buretel sau beauty blender definesc cam acelasi produs, deci nu inteleg de ce atatea denumiri. Daca ma insel, chiar va rog sa ma corectati, nu doresc sa induc lumea in eroare. Este dintr-un material moale, un fel de buretel usor cauciucat, in forma de ou, de culoare roz.

Pot spune ca m-am inteles bine cu el, aveam ceva emotii deoarece prima incercare de folosire a lui a fost pentru machiajul meu in calitate de ''nasica'' . Odata ce am inceput sa ma machiez, nu mai aveam cale de intoarcere, deoarece nu imi permitea timpul. Insa am avut o surpriza sa vad ca fondul de ten s-a intins chiar uniform, nu a lasat urme si machiajul meu a rezistat (si nu exagerez) 12 ore!

Buretelul asta micut este acum chiar un prieten de nadejde, pe langa faptul ca face treaba buna, mai e si simpatic din cale-afara :)


Toate bune, toate roz, insa surpriza cea mare a fost cand a venit vremea sa il spal. Am citit instructiunile de pe ambalaj si anume: sa se curete cu apa calduta si sampon. Apoi am trecut la fapte si am ramas masca atunci cand buretelul aproape ca si-a dublat volumul! 
Acum este mai ''dolofan'' , fapt care nu ma deranjeaza neaparat, doar ca nu mai intra in ambalajul lui original si va trebui sa ii gasesc alta ''casuta''.

Voi ati incercat acest buretel? Ce alte marci recomandati?

3 comentarii:

  1. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  2. Am impresia ca umed se si folosește. Dar eu când am încercat cu al meu sa il folosesc umed, îmi făcea fondul de ten mai lipicios si a si mucegăit la apoi. :/ Eu am avut o varianta de beauty blender gasit pe la magazinele cu chinezarii

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu l-am folosit uscat si am fost multumita de rezultate, dar o sa incerc si varianta cu el umed, ca ma facusi curioasa! :D

      Ștergere