vineri, 26 august 2016

Mini-escapada la munte

Weekend-ul trecut am fost la munte... Pot spune ca aveam nevoie de o plimbare, o escapada. Am vizitat pentru prima oara in viata mea Transfagarasanul si pot spune ca este foarte spectaculos! Ma simt prost ca nu am vizitat mai devreme acest punct turistic, dar pana acum nu am avut ocazia. 

Mica escapada la munte a fost momentul de respiro de care aveam nevoie... Dar o sa las pozele sa vorbeasca pentru mine, deoarece acest articol este o altfel de postare: mai putine cuvinte, dar mai multe poze. Enjoy!









Iar in aceasta poza m-am prins si pe mine, in timp ce faceam poza, in oglinda retrovizoare :))
Voi unde ati fost plecati in vara aceasta? Astept raspunsurile voastre in sectiunea de comentarii!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu