miercuri, 20 mai 2015

Achizitii noi

Am facut recent cateva mici achizitii, ca tot ne bate vara in geam si nu puteam sa nu o intampin cu cateva produse cu aroma proaspata, de sezon. 

     In poza de grup avem : 


Si sa incepem cu balsamul de corp Melisa de la Uroda. L-am achizitionat deoarece cautam de ceva vreme o lotiune de corp mai ''light'' care sa se absoarba imediat in piele, dar in acelasi timp voiam si un produs ''proaspat'', potrivit pentru vremea de afara. Are o textura usoara si miroase a iarba proaspata (poate suna ciudat, dar chiar si asa mirosul imi place).



Nu stiu cat de clara este poza, dar mai jos sunt trecute ingredientele care intra in alcatuirea lui, si anume (descriere oficiala): 


1. Extractul din roinita (melisa) regenereaza, calmeaza, linisteste si reimprospateaza. Aduce o alinare pentru pielea obosita. Protejeaza pielea impotriva actiunii radicalilor liberi si a razelor solare.

2. Extractul din ceai verde incetineste procesul de imbatranire a pielii, stimuleaza microcirculatia, tonifica pielea. Are o actiune antioxidanta, calmanta, tonifianta. Protejeaza pielea impotriva actiunii radicalilor liberi (deja avem al doilea ingredient care protejeaza pielea de razele UVA/UVB).

3. Uleiul de nuci de Macadamia contine potasiu, fosfor, calciu si vitamina B1 si B2, netezeste perfect, hidrateaza, are o actiune anti-imbatranire (alt ingredient cu actiune impotriva imbatranirii pielii), hraneste pielea uscata si sensibila.

4. Sorbitolul acumuleaza apa in spatiile intercelulare, hidrateaza eficient, netezeste, imbunatateste elasticitatea si regenereaza pielea deshidratata.

5. Provitamina B5 are un efect de vindecare si calmare asupra pielii iritate, netezeste si imbunatateste tonusul (culoarea) pielii.

6. Alantonina regenereaza pielea deteriorata. Are un efect calmant, hidratant, netezind si catifeland pielea.

Ambalajul este de 200 ml si produsul se dozeaza usor, datorita pompitei. Eu una ador acest produs si l-am achizitionat de la plafar, am dat in jur de 15 lei pe el.

Mai jos este crema de talpi de la Oriflame  despre care v-am vorbit putin si aici. O ador, atat pot spune! Este perfecta pentru vara!


Despre prima crema Bioten  v-am vorbit in acest articol, doar ca de data aceasta nu am mai cumparat crema cu extract de galbenele, ci pe cea cu cimbrisor. Mirosul si textura sunt identice la cele doua creme, le ador! Pur si simplu nu rezist cremelor de la Bioten! Iar pe aceasta am cumparat-o din Kaufland  cu doar 7,45 lei!


Despre cimbrisor pot spune ca are proprietati antioxidante foarte recunoscute si purifica tenul, dar in acelasi timp ajuta la pastrarea unui aspect sanatos al acestuia. Are o cantitate de 50 ml. Se aplica dimineata si seara pe pielea curata.


Desi nu port prea des culori inchise pe buze, de data aceasta am zis sa incerc rujul ColorTrend de la Avon. Daca o sa il recumpar vreodata sau nu, inca nu va pot spune.


Cam atat pe ziua aceasta, daca ar fi sa ma rezum la un castigator, pai cred ca medalia de aur i-o voi acorda cremei de la Bioten, pentru ca mereu revin cu drag la aceasta crema de fata, atat de lejera si placut mirositoare. Voi ce parere aveti? Ce produs credeti ca merita incercat?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu