joi, 21 mai 2015

Cea mai importanta zi din viata unei femei

Cu siguranta este cea mai asteptata zi, dorita de multe doamne si domnisoare care viseaza sa isi intalneasca jumatatea, alaturi de care isi vor petrece tot restul vietii impreuna (asta daca nu au intalnit-o deja), este ziua in care doar noi suntem in centrul atentiei tuturor, ziua nuntii... O zi stabilita, planificata, asteptata...
Spuneti-mi, ce poate fi mai frumos decat chipul unei femei care radiaza de fericire, stiind ca isi va lega destinul de jumatatea inimii ei? Cum descrieti acea fericire in cuvinte? Eu una m-as rezuma la cateva lucruri care consider ca ar face o femeie cu adevarat fericita in ziua nuntii, si anume :

Cuvintele magice, rostite de dragostea vietii noastre: ''Vrei sa fii sotia mea?'' si apoi raspicatul si hotaratul ''Da!'' din biserica...

Rochia de mireasa gandita minutios si croita pe gustul miresei...

Locatia restaurantului, atmosfera placuta si prezenta familiilor celor doi miri la un asa eveniment de bucurie!

Eu inca nu am trait aceste sentimente de bucurie dusa pana la superlativ, desi recunosc, intr-o zi mi-ar placea sa traiesc aceste sentimente magice! Dar un aspect si mai important, cand ne dorim o nunta de vis, sunt aranjamentele florale care nu trebuie sa lipseasca din decor! Cautam mereu aranjamente florale lucrate de profesionisti, cu simt estetic si bun gust! Fara spectacolul florilor, orice nunta ar fi anosta si i-ar lipsi stralucirea tipica, pe care cu toti o cunoastem (ca doar toti am participat cel putin o data la o nunta).

Sursa foto - Google.ro
O floare pusa la locul potrivit chiar face minuni! Iar in cazul in care vorbim de mai multe flori la un loc, deja vorbim de o capodopera, o opera de arta! Si cum noi, femeile nu ne multumim cu lucrul mediocru, cautam si cele mai frumoase buchete de mireasa, ca sa fim in ton cu tot ''peisajul''. Un buchet nu este doar ''un accesoriu'' pe care mireasa il cara, doar de dragul de a avea mainile ocupate, este articolul care ne completeaza tinuta si se identifica cu personalitatea noastra.

Doar de-aia suntem atat de diferite si aratam acest lucru! Un buchet de trandafiri, de frezii, de cale, chiar si din flori de bumbac (da, ati citit bine, nici nu aveti idee ce aranjamente frumoase pot fi create cu aceste flori, rare de altfel la noi in tara), fiecare denota o alta personalitate.

Eu nu ma vad mireasa fara un buchet perfect! Perfect pentru mine, nu pentru ceilalti!

Pana la nunta mea, voi visa in continuare cu ochii deschisi, dar doar eu cunosc fiecare lucru marunt care consider ca ar face din acea zi CEA MAI FRUMOASA ZI! Voi astepta cu rabdare si calm ziua in care voi spune ''DA!'' jumatatii mele. Pana atunci ma bucur de nuntile la care particip ca simplu invitat - zile in care, cu doar o picatura de invidie ma uit la mireasa si imi spun in gand: ''Intr-o zi eu voi fi in locul tau''.
Uneori visez cu ochii deschisi la ziua nuntii mele! Si desi nu este foarte apropiata (sper ca nu va fi nici prea departe) ma gandesc de pe acum la cum as vrea sa arate rochia sau buchetul meu de mireasa, pentru ca niciodata nu este bine sa lasi totul pe ultima suta de metri!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu