joi, 7 mai 2015

Participa la blogSpring si castiga un Allview P6 Energy

Adevarul este ca inca sunt novice in cadrul blogosferei, dar sper ca acest lucru sa nu ma descurajeze prea mult. Fiind curioasa din fire, am descoperit recent competitia blogSpring, de pe http://www.blogawards.ro/, ce-i drept, putin cam tarziu (am ratat prima proba), dar cu toate astea m-am decis sa incerc si eu!
Va invit si pe voi sa participati la competitie (daca nu ati facut-o deja) si va urez bafta! Ideea este sa profiti de fiecare sansa pe care o ai in viata, indiferent de natura ei, iar eu am fost mereu adepta incercarilor. O alta idee este ca puteti castiga chiar telefonul din imagine, un ALLVIEW P6 Energy!

Stai, ce o mai fi si ala?! Nici eu nu le am asa cu tehnologia asta de ultima ora, dar asta nu inseamna ca nu m-am informat! ALLVIEW P6 Energy are o baterie Li-on de 5000 mAh, ceea ce inseamna o baterie foarte economica, adica scapi de eterna problema a energiei reduse (rezista pana la 21 de zile in stand-by).

Un alt lucru si mai fascinant la un astfel de telefon este faptul ca il poti transforma oricand in power-bank. Stai, whaaat? Ce mai inseamna si asta? Inseamna ca poti oferi curent prietenilor cand telefoanele lor au ramas fara baterie. Doar conectezi cele doua telefoane intre ele cu un cablu OTG si un cablu de transfer de date si gata!Si ce m-a determinat pana la urma pe mine sa particip la blogSpring? Poate curiozitatea, dorinta de a castiga experienta in domeniul blogging-ului, dar poate si premiile frumusele care sunt puse la bataie. Sa fim seriosi, cine nu se bucura atunci cand castiga ceva? Parca lumea ne este mai draga si ne gandim ca norocul nu ne-a ocolit in totalitate. Dar nici norocul nu vine fara putina munca!
     
Cum sa nu imi doresc un astfel de telefon? Cu toate ca are o baterie 'mare' , design-ul sau este foarte subtire si foarte elegant si s-ar potrivi de minune cu stilul meu imprevizibil, iar display-ul sau de 5'' este foarte rezistent la zgarieturi, inca un lucru pe care telefonul care se afla in posesia mea trebuie sa il detina (si asta pentru ca am o problema cu telefoanele in general - le cam scap pe jos). 
Daca ar fi sa enumar cateva lucruri pentru care imi doresc sa castig acest telefon, acelea ar fi:

     - il vreau!
     - are baterie super-rezistenta;
     - il vreau!!
     - se poate transforma in bank power;
     - IL VREAU!

Pe cine pacalesc, adevarul este ca nu imi trebuie un motiv pentru care vreau sa intru in posesia unui astfel de telefon, pur si simplu vreau sa il castig si gata...     

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu