joi, 4 iunie 2015

Today`s shopping

Buna, fetelor! Azi vreau sa va arat ce cumparaturi am mai facut eu din DM. Am fost impreuna cu prietenul meu si iata ce ne-am achizitionat (da, am fost la shopping impreuna).

In poza de grup avem: Gel de dus de la FA, absorbante Bella Perfecta, pasta de dinti Pearl Drops, peria Ebelin si benzile epilatoare pentru sprancene de la Balea.


Prietenul meu si-a achizitionat gelul de dus de la Fa Active Sport cu extract de Gingko. Impresionanta cantitate de 750 ml a fost la oferta la doar 15 lei! Tot el si-a cumparat si aceasta perie de par, pretul ei a fost de 4,89 lei.

Eu mi-am achizitionat pachetul de absorbante bella Perfecta. Am vazut ca aceste absorbante, cu marginile striate au fost laudate pe canalul de youtube al Dorei si am zis sa le incerc si eu. O sa revin cu pareri mai tarziu, cand voi incepe sa le folosesc si apoi imi voi spune si eu parerea. Sper sa nu fiu dezamagita! La oferta, le-am achizitionat la pretul de 7 lei si sunt incantata ca am facut aceasta achizitie.
Am mai cumparat pasta de dinti pearl drops everyday white la pretul de 10 lei. Am prins numai oferte astazi, iar benzile de epilat pentru sprancene de la Balea le-am primit cadou la casa! 
     
Toate cunparaturile nu m-au costat mai mult de 38 de lei! Voi ati facut shopping azi? Daca da, ce produse ati achizitionat? Pupici!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu