vineri, 31 iulie 2015

Am fost nominalizata la Premiile Liebster

Am fost nominalizata la Premiile Liebster de catre Paula de la For the love of beauty si trebuie sa recunosc faptul ca am fost plina de emotii cand am scris acest articol. Ce sunt Premiile Liebster? Cu ce se mananca? Am aflat tot de pe blogul Paulei, careia ii multumesc pentru nominalizare (si sper sa ma descurc cu aceasta provocare).

                                                 

     Care sunt regulile Premiilor Liebster?

     - Multumeste-i persoanei care te-a nominalizat scriind link-ul catre blogul ei in postare;
     - Raspunde la toate intrebarile primite;
     - Nominalizeaza 11 bloggeri;
     - Formuleaza 11 intrebari la care sa raspunda cei nominalizati de tine;
     - Nu poti nominaliza persoana care te-a nominalizat pe tine.

     Si sa incepem sa raspundem la intrebarile Paulei:

1) Ce te-a determinat sa incepi un blog?

Pai, determinarea a venit tot de la o bloggerita. Mi-au placut temele tratate de ea pe blog si de atunci mi-am dorit si eu sa imi postez gandurile si opiniile in mediul on-line. Asta s-a intamplat acum aproape 1 an - deci sunt inca june!

2) Dintre toate subiectele abordate pe blog, despre ce iti place sa scrii mai mult?

Nu ma incadrez in anumite standarde deocamdata. Am scris si despre produse de machiaj si ingrijire, despre pasiunile mele actuale si cele pe care doresc sa le abordez in viitor, dar si ganduri personale.

3) Care a fost cea mai mare satisfactie pe care ti-a adus-o blogul pana acum?

Satisfactia vine din simpla dorinta de a impartasi si altora gandurile mele.

4) Un blog pe care il citesti foarte des si poate fi considerat ''the one'' pentru tine.

Nu am unul singur, citesc mai multe si toate imi plac. Fiecare blog este unic in felul lui.

5) Ce alte hobby-uri mai ai?

Plimbarile, animalele, creatiile handmade, cristaloterapia si astrologia (imi place sa citesc mult despre ultimele doua domenii mentionate).

6) Spune ceva ce nu ai mai spus pana acum despre tine pe blog.

Nu suport broastele! Am fobie! (nu este valabil si pentru broscutele testoase, cu care nu am nimic)

7) Ce te pasioneaza mai mult: beauty sau fashion?

Beauty 70% si fashion 30% .

8) Articolul vestimentar preferat este...

Rochitele : scurte, mulate, lungi, vaporoase, de plaja, inflorate, uni s.a.m.d.

9) Un produs de make-up care se gaseste intotdeauna in geanta ta este...

Rujul / luciul de buze / untul de buze sau strugurelul.

10) Ce motto ai?

Zambeste! Iubeste! Iubeste si mai mult!

11) Unde te vezi peste 5 ani? 

Probabil intr-o vacanta de mult visata in Grecia, cand deja imi voi intemeia propria familie cum s-ar zice. Serviciu stabil care sa imi placa si care sa imi aduca satisfactie. Nu ma vad neaparat cu un copil, dar daca e sa se intample - se intampla!

Iar daca jocul zice ca trebuie sa fac si eu 11 nominalizari, atunci ne jucam dupa reguli pana la capat!

     Nominalizarile mele sunt :

Loredana - Blog CuLore
Alina - Alina Pink
Loredana - Lory`s Blog

Fetelor, va apreciez mult, ador postarile voastre si va urmaresc pe fiecare in parte, sper sa acceptati nominalizarea mea.

     Intrebarile mele pentru voi sunt:

     1) Cum a inceput povestea blogului tau?
     2) Care a fost  primul articol pe care l-ai scris? 
     3) Fashion sau beauty? De ce?
     4) Caine sau pisica? Sau alt animalut?
     5) Ai subiecte despre care NU ai scrie niciodata pe blog?
     6) Cum decurge o zi din normala din viata ta?
     7) Ce hobby-uri/pasiuni ai?
     8) Mare sau munte?
     9) Cum ti-ai descrie pasiunea pentru scris?
     10) Spune trei produse de make-up pe care le consideri indispensabile.
     11) Dupa ce motto te ghidezi in viata?

     Pupici!

8 comentarii:

  1. Hei, iti multumesc tare mult pentru nominalizare, l-am facut candva luna aceasta,dar totusi iti voi raspunde aici la intrebari :)
    1hmmm nu stiu, mi-am dorit un blog pur si simplu vroiam sa scriu ceva care sa conteze.
    2 primul...a fost o tampeni, http://alinapink.ro/2013/04/o-mica-afacere/, dar apoi am facut o pauza lungaa...pana prin sept oct :)
    3cred ca ambele, desi sincer...nu am articole gen ootd :)
    4 ambele, acum am un catel si il ador <3
    5. Viata mea, adica momentele bune sau rele din ea.
    6. De 8 luni nimic nu mai e la fel, totusi ma trezesc la 7-8 depinde de Maya, si de aici incepe nebunia :)).
    7 Handmade ....doar ca nu mai am timp :(
    8 Mare...sunt ca rata unde e apa..hop si eu <3
    9. Nu stiu ce sa iti spun aici, pentru ca uneori mi se pare ca nu scriu tocmai wow..
    10. rimel, fond de ten si perle :)
    11. Nimic nu e usor :)
    Pupici scumpica si iti multumesc ca te-ai gandit la mine. :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iti multumesc frumos ca ti-ai facut timp sa raspunzi! ^_^

      Ștergere
  2. Iti voi raspunde aici! :)

    1. Povestea blogului meu a inceput dupa o colaborare la fostul meu loc de munca cu mai multe bloggerite, timp de aproximativ 6 luni.
    2. Primul articol - unul foarte timid, in care imi anuntam intrarea in aceasta lume: http://loredanamanciu.blogspot.ro/2014/07/asa-inceput-totul.html
    3. Ambele - consider ca se combina foarte bine si merg bine impreuna! :)
    4. CAINE!
    5. Nu as scrie pe blog subiecte ce nu tin de aceasta arie de frumusete, moda, mancare... Am cateva articole pe care regret ca le-am scris, insa atunci nu stiam exact cum sta treaba. Este vorba despre articolele scrise pentru Blogatu.ro.
    6. O zi normala decurge normal: ma trezesc dimineata, ma pregatesc de munca, imi beau inainte cafeluta si ciugulesc ceva. Vin de la munca, fac un dus, fac ceva de mancare sau spal...apoi ma ocup de blog sau stau cu iubitul meu!
    7. Bloggingul este pasiunea mea. Imi place sa ies, sa cunosc oameni noi; imi place sa citesc si sa gatesc.
    8. Ambele.
    9. Pai...cred ca natural. Totul vine natural.
    10. Mascara, creion de sprancene si ruj.
    11. Momentan nu am un motto anume, insa imi plac urmatoarele doua: "Ce tie nu-ti place, altuia nu-i face!" si "Respecta ca sa fii respectat!".

    RăspundețiȘtergere