vineri, 28 august 2015

Cum alegi cea mai buna saltea

E clara treaba! Ma declar o insomniaca clandestina cu bilete gratuite, pentru trenul Expres de Noapte valabil exclusiv doar in perioada vacantei de vara. Cat de neplacuta este aceasta situatie si cat de greu ii faci fata dupa ce te acapareaza cu totul! Serios va spun, ca nu este nimic mai urat decat sa pierzi noptile cu randul si sa te simti neputincios si vinovat in acelasi timp pentru situatia in care singur te-ai pus! Oamenii normali pierd si ei o noapte sau doua, dar eu deja fac abuz. Am ajuns la concluzia ca nu mai pot asa si voi face orice este posibil ca sa imi creez cele mai bune conditii pentru un somn odihnitor (pentru ca mie imi place somnul si chiar si la pranz fur cateva ore de nanica). O problema pe care eu am observat-o in legatura cu (ne)somnul meu agitat si aproape lipsa? Faptul ca salteaua, adeseori prea tare din cauza arcurilor sau prea moale, ma face cel mai adesea sa ma trezesc cu dureri articulare de umeri.  Ce poate fi mai neplacut decat sa te trezesti ''ruginita'' si abia miscandu-te de la somnul sucit care ti-a dat batai de cap toata noaptea? Sincer si vorbind din experienta proprie, cand ma trezeam asa efectiv toata ziua imi mergea prost! Cum altfel sa fie daca inceputul de zi a debutat cu asa (pre)dispozitie negativa? Uneori imi vine sa ma iau singura la palme!

Cauza insomniilor frecvente? Neidentificata!


Rezolvarea? Am gasit-o dupa cautari minutioase mai ceva ca cele efectuate de FBI (cred)! Si am gasit cel mai profesionist site de saltele, perne, lenjerii de pat si nu numai: Green Future! Compania lor a fost fondata din anul 2004, deci au cativa ani buni de experienta in spate care ii recomanda. GREEN FUTURE Group este unul din producatorii de top din tara noastra, de articole premium destinate exclusiv somnului.

Gama larga de produse mi-a dat de furca in cautarea saltelei ideale. Gama de saltele cu memorie m-a cucerit din prima si este special creata pentru a oferi un somn relaxant. Ma bucur ca acest concept este din ce in ce mai promovat si la noi in tara. Dar si gama de saltele ortopedice mi-a facut cu ochiul; aceata categorie de saltele este dedicata persoanelor ce sufera de diverse afectiuni ale coloanei, dar oricine doreste se poate bucura de o sustinere corecta a coloanei vertebrale. Pana la urma, cu totii dorim sa ne pastram sanatatea fizica si mentala cat mai mult timp. Iar o pozitie corecta a corpului te poate salva de multe neplaceri!
Acuma, somn, nesomn si palavrageala multa, mi-am ales si eu o saltea pe care am pus ochii si pentru care inima nu ma mai lasa in pace pana nu o cumpar!

Ziceti voi ca nu e o frumusete? Si are o atribuire mai mult decat pompoasa as zice. Salteaua ALOE VERA 360 este ortopedica si anatomica si ofera o pozitie corecta a coloanei vertebrale in timpul somnului si iti relaxeaza muschii. Prezinta un sistem de aerisire 360 de grade pentru mentinerea unui mediu uscat care impiedica formarea acarienilor si microbilor si indeplineste 3 roluri esentiale pe care saltelele de calitate superioara le prezinta: rolul ortopedic, functia anatomica si rolul ergonomic.
Husa saltelei este realizata din tricot, cu tratament natural de Aloe Vera pentru un efect super calmant si proprietati antiinflamatoare. De ce am ales o saltea cu Aloe Vera? Deoarece Aloe Vera este planta minune pentru mine, iar proprietatile plantei in sine o recomanda. Bine, poate ca si pretul al naibii de accesibil a fost ''de vina'' pentru alegerea facuta...
Acum, doar nu o sa ma credeti pe cuvant, nu? Fuguta pe site-ul celor de la Green Future si convingeti-va singuri de produse - sigur nu veti pleca cu cosul virtual gol de acolo!    

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu