duminică, 27 septembrie 2015

Alegem smart protectia telefonului

Bine, recunosc, nu prea stiu sa am grija de telefoane sau am grija pana la prima cazatura, ca dupa aceea telefonul mai cade o data din mana, din neatentie sau dau peste el din greseala si ii fac cunostinta cu podeaua nu prea moale, iar de obicei cand doua corpuri solide se ciocnesc, rezultatul de cele mai multe ori este cedarea obiectului mai putin dur. Ca sa nu mai spun ca la ecranele touch, fara o folie de protectie corespunzatoare, ajung sa arate ca un patinoar pe care au patinat mii de pitici invizibili ai tehnologiei.
Mai pe scurt, sunt cosmarul ecranelor touch! Dar m-am decis sa schimb acest lucru la mine si sa indemn si pe altii sa face aceasi lucru: aveti grija de gadget-urile voastre!

M-am gandit sa imi achizitionez si eu un Samsung Galaxy S6 Egde, adica sa fac si eu un upgrade, cum se spune. Care credeti ca a fost primul lucru pe care l-am cautat? Telefonul? Gresiti! Prima oara m-am interesat daca exista folie protectoare S6 edge, deoarece am vrut sa stiu ca pot sa protejez viitorul telefon cum trebuie.

Folia de protectie Clasic Smart Protection special conceputa pentru Samsung Galaxy S6 Egde este un produs premium, creat special pentru toti posesorii de S6 si ofera solutia unei Smart Protection, iar lucrul si mai interesant este ca NU este ca o folie clasica, stratul din care aceasta este alcatuit are 4 straturi speciale, cu o grosime de 0,2 mm.
Stratul de suprafata este creat din polimeri elastomeri care ''se vindeca'' in timp, eliminand si tinand la distanta zgarieturile fine. Adica exact ce ii trebuie neindemanaticei de mine!

Stratul din interior al acestei folii de protectie (desi eu mai degraba as numi-o direct carcasa la cat de rezistenta este) are o calitate optica si o calitate de dispersare a socurilor. Mie una mi se pare cea mai revolutionara solutie de protectie creata vreodata. Este foarte usor de instalat pe telefonul tau mobil, folosind doar accesoriile si ghidul de folosire incluse gratuit in pachet. Lucrul cel mai iesit din comun pentru mine a fost cand am aflat ca aceasta se intaleaza pe baza de spray, lucru care ofera o usurinta in montare.
Mai jos aveti si un tutorial, care sper sa va ajute!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu