vineri, 4 septembrie 2015

Cum mi-a schimbat internetul viata?

Mult! Destul de mult! Mi-a dat efectiv lumea peste cap, internetul asta. Si inca mai am atat de multe lucruri de descoperit! Am evoluat impreuna, ce-i drept, cred ca el mai mult ca mine! Pentru ca are o viteza uimitoare si o sete de navigare care sparge orice granita.
Pot spune ca fara internet, as fi trait efectiv ca intr-o pestera. Si nu ma intelegeti greit, nu sunt nici dependenta, doar ca in mediul virtual mai tin legatura cu prietenii, apropiatii, cunostintele care se afla in tarile calde, cum s-ar spune. Tot internetul m-a dus pe caile blogging-ului, despre care mai am multe de invatat. Si tot pe internet gasesti cele mai frumoase idei de obiecte handmade (da, sunt o mare iubitoare/creatoare de handmade-uri, ador aranjamentele de tot felul).

          Azi internetul ma provoaca la o leapsa!
     
     1) De cati ani ai acces constant la internet?

De 10 ani! Si nu ma mai vad vreodata traind fara internet.

     2) Care este prima ta amintire legata de navigarea pe Internet?

Tin minte ca multi colegi de-ai mei aveau deja internetul cand a hotarat tata ca e timpul sa il procuram si noi. Si la inceput nu stiam decat sa intru pe Google sa imi salvez poze cu desene animate in calculator.

     3) Ce faci zilnic pe net?

Facebook, youtube, blogging - postez, ascult muzica, scriu articole, caut diferite idei inovative de creatii handmade. Imi place sa imi ocup timpul cu ceva creativ/constructiv. Mai fac si cumparaturi din cand in cand si sper ca pe viitor sa pratic si job-ul tot pe calculator. Prefer efortul intelectual, dar nici de cel fizic nu ma feresc!

     4) Cand ai descoperit blogging-ul?

Citesc cateva bloguri de ceva timp, dar din lipsa de cunostinta m-am ferit de acest domeniu crezand ca trebuie sa dai bani ca sa creezi un blog pe mediul virtual, Nu stiam ca exista si hosting gratuit, dar cand am descoperit si lucrul acesta mi-am creat si eu blogul pe care scriu in prezent. Asta s-a intamplat acum 1 an.

     5) Cum crezi ca ar fi viata ta acum fara internet?

Cu siguranta, nu ar mai arata ca in prezent.

     6) Cum crezi ca va arata viitorul internetului? 

Internetul este in continua schimbare, chiar daca noi nu vedem ce se intampla dincolo de ecran. Cred ca evolua constant si mereu va veni cu ceva inovativ. Internetul nu are nicio limita!

Draguta leapsa, va invit si pe voi sa raspundeti la aceste intrebari, sa vedem ce experiente ati trait alaturi de internet. Eu recunosc ca as vrea sa stiu mai multe despre blogging si despre universul blogosferic in care ma invart timid. Si am aflat ca pot invata mai multe daca urmez niste cursuri SEO, intai cu cele pentru incepatori, apoi avansand catre cele de nivel mediu si de avansati, ca sa nu renunt niciodata la blog!
Exact cum ati auzit, nu as putea sa mai renunt la blog. Acolo scriu vrute si nevrute. Sper doar ca lumea are rabdarea sa citeasca balivernele mele.
Dar nici fara atotstiutorul Google nu as putea sa rezist, ca doar el satisface cele mai mari curiozitati legate de absolut orice domeniu doresti.

Una peste alta, voua cum v-a schimbat internetul viata?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu