luni, 28 septembrie 2015

Review Lapte de Corp sub dus Nivea


Astazi nu am avut chef de nimic. Absolut nimic! Vremea a fost rece, a plouat... M-am gandit ca am destul timp sa ma ocup si de alte lucruri de prin casa, dar si de un articol pentru blog. Initial nici inspiratie nu prea am avut, nu stiam despre ce vreau sa scriu. Noroc ca am avut un moment de revelatie in secunda in care mi-am indreptat privirea spre produsele mele de ingrijire corporala - astazi va fac un mic review despre Laptele de Corp sub dus de la Nivea deoarece nu v-am spus niciodata parerea mea despre acest produs! Asa cum ii spune si denumirea, acest lapte de corp care a fost creat pentru persoanele mai lenese (no offense) care dupa ce fac un dus pur si simplu uita sau nu mai au chef sa se dea cu o lotiune hidratanta dupa. Eu intru la categoria lenese (mda, me too) recunosc, de aceea am zis sa incerc acest produs (am incercat mai multe arome, dar cel cu unt de cacao este favoritul meu) si sa vad ce beneficii are. Primul este faptul ca e foarte comod sa il folosesti: dupa ce ai exfoliat pielea si te-ai spalat cu gelul de dus favorit, pur si simplu o aplici pe pielea umeda, masezi, clatesti si ai instantaneu o piele fina si catifelata.
Laptele de Corp sub dus cu unt de cacao de la Nivea a ajuns printre produsele mele preferate mai ales datorita untului de cacao, care ii ofera un miros de iti vine sa il mananci! Este pur si simplu delicios si sunt convinsa ca toate care l-ati incercat sunteti de acord cu mine. Cantitatea de 250 ml este suficienta pentru o perioada lunga de timp, asta daca nu faceti abuz de el - asa cum fac eu.
Ca o mica concluzie, produsul este minunat, merita sa incercati macar o data laptele de corp sub dus cu unt de cacao, pentru mine este un adevarat rasfat sa il folosesc! Acum chiar nu mai am scuza sa nu imi hidratez pielea cum trebuie si in sezonul rece!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu