duminică, 13 septembrie 2015

Un produs pe saptamana 8

Nu stiu despre voi, dar eu mai am momente cand somnul prea sucit imi da dureri musculare la umeri. Sau cand frigul si vremea ploioasa parca imi intra pana in oase si ma trezesc cu unele dureri usoare de genunchi, care nu sunt tocmai pe placul meu. In oricare dintre situatii, din fericire, am un produs care mie imi place foarte mult si pe care ma pot baza atunci cand este vorba de dureri musculare. Este vorba despre gelul Rumalaya a celor de la Himalaya.


Datorita plantelor pe care acest gel le contine - perisor, ghimbir si boswellia serrata - are proprietati antiinflamatoare, analgezice si vasodilatoare locale. Uleiul de menta iti ofera o senzatie de racorire si atenueaza durerea. De mentionat ca anul trecut, in iarna, cand ajungeam acasa uda la picioare si infrigurata, o foloseam pe genunchi si spate, deoarece imediat dupa aplicare pielea se incinge si te incalzesti fara sa faci prea mare efort. Se foloseste doar pentru uz extern si niciodata pe capilare sparte sau varice!
Datorita ei eu scap cu brio de durerile jenante. O puteti achizitiona din farmacii. Cititi intotdeauna prospectul inainte de utilizare!


Desi pe cutie scrie ca este gel, mie mi se pare mai degraba ca are consistenta unei creme. Dupa cum se vede, produsul nu este transparent, ci alb si are un miros puternic mentolat.
Voi va confruntati cu dureri musculare? Daca da, atunci ce produse folositi ca sa amelioreze durerea? Astept pareri in sectiunea comentarii!

2 comentarii:

  1. E foarte buna crema asta! Am folosit-o si eu tot pentru același lucru ca tine, dar din întâmplare! ;) Mama o avea pentru reomatism. Si ca durerile astea ale noastre seamana cu cele reumatice, dar... stai linistită, m-am documentat si se pare ca suntem meteodependente! 😉 Si se pare ca asta provoacă durerile musculare, schimbarile de temperatura si cele de presiune.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Speram sa nu ajung sa simt dureri articulare la fiecare schimbare de temperatura... :'(

      Ștergere