luni, 23 noiembrie 2015

Cea mai buna branza

delaco_fan_branza_proof Ati auzit zvonul? Toni Delaco, cel mai mare fan branza, a revenit recent la noi in tara, din expeditia lui de 5 ani in cautarea celei mai bune branze din lume! Da, a fost la drum lung, colindand in lung si in lat, iar acum s-a intors si ne-a adus cea mai buna si delicioasa branza! Care sa fie secretul acestei branze, de ce este cea mai buna din lume? Multe intrebari la care doar Toni are raspunsul. Pot spune ca datorita pasiunii acestui om pentru branza, am devenit si eu fan al branzei, cum altfel decat delcioasa, de te lingi pe degete? Dar stati, doar nu credeati ca Toni ne va spune din prima unde a gustat cea mai buna branza, nu? Ne da putin de furca si ne lasa pe noi sa incercam sa ghicim, asa, ca sa mai creeze suspans. Ce om pus pe sotii! Dar am hotarat sa incerc sa imi dau seama singura unde a descoperit revelatia anului, m-am informat bine si i-am cercetat jurnalul de calatorii si am ajuns la urmatoarea concluzie: cea mai buna branza se afla in Rusia! De ce in Rusia? Pai, lasati-ma sa ma si explic! Caci aventurile celui mai mare fan branza nu au fost deloc putine, a trebuit sa aloc mai mult timp detaliilor ascunse din jurnalul lui. Am analizat reactiile avute la fiecare branza intalnita, fie ele bune sau mai putin bune.

Am aflat, de asemenea, ca cea mai puturoasa branza din lume se afla in Tetbury - Marea Britanie, intr-un magazin local numit House of Cheese si se numeste Vieux Lille. Aceasta branza, de tip Maroilles a fost conceputa in Evul Mediu si era preferata de saraci si mineri.. Dar cum aceasta branza are interdictii impuse de lege, nu a fost un candidat bun in alegeri. Tot in expeditia lui a dat si peste cea mai groaznica branza gustata vreodata! Da, trebuie sa vedem si realitatea si sa realizam ca nu toata branza este BUNA! Exista si experimente esuate, pe care nu ar trebui, totusi, sa le condamnam - iar aici este vorba despre branza Byaslag, branza creata din laptele de yak si a fost descoperita de catre Toni in buza desertului Gobi! Noroc ca nu prea am eu drumuri pe acolo... caci nu cred ca as fi curioasa sa gust o branza care are efectiv gust de var si praf...
      
vizual proba2

Apoi, sa nu credeti ca acest om a renuntat usor la cautarile sale! Si dupa cum spuneam, studiind bine jurnalul sau, eu am ajuns la concluzia ca (ma repet) cea mai buna branza a gasit-o in Rusia! Ea se numeste Khachapuri, si a fost descoperita intr-o carciuma din Sakartvelo! Ce este Khachapuri? Este un soi de pizza, are forma rotunjoara si bineinteles are topping de branza, ca doar branza este vedeta acestui articol, nu? Doar asta cauta Toni de 5 ani incoace, nu? Si ca o ironie a sortii, aceasta a fost descoperita chiar de ziua de nastere a lui! Daca nici asta nu este destin, atunci nu stiu care este? Sa descoperi cea mai buna branza din lume chiar de ziua ta, este dovada vie a faptului ca, odata si odata, iti gasesti branza adevarata! Ah, da! Ca sa nu uit: aceasta merge perfect cu berea de suflet a rusilor (da, ati citit bine, rusii nu beau preponderent vodka, se pare ca berea este fruntasa la ei) Baltika. Nici ca iti poti dori mai mult de o branza fierbinte, topita pe un blat ca de pizza, intr-o dupa-amiaza rece, de final de toamna!
Trebuie sa il felicit pe domnu Toni Delaco pentru staruinta si devotamentul de care a dat dovada in aceasta calatorie, caci in ziua de azi putini sunt cei care isi fixeaza un scop. apoi se tin de el pana ce acesta se si realizeaza! Eu cred ca aceasta este cea mai buna branza pe care a intalnit-o de-a lungul calatoriei in jurul lumii!


Si ca sa va faceti o idee despre cum arata, va las mai sus o poza cu laudatul khachapuri, gustat de Toni in Sankt Petersburg, Rusia! Voi care credeti ca este cea mai buna branza din lume?

Articol scris pentru SuperBlog 2015!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu