miercuri, 30 decembrie 2015

Retrospectiva anului 2015

Probabil majoritatea dintre voi sunteti ocupati cu ultimele pregatiri pentru ziua de maine. Ultima zi a anului 2015! Pentru mine a fost un an plin cu bune, dar si cu lucruri mai putin bune, un an cu activitati, plimbari, expozitii, dileme si multe altele. Dar cel mai important lucru, cand tragem linie la sfarsit de an, este sa spunem cu mandrie ca am reusit sa trecem peste toate greutatile care ne-au incercat si ca nu ne-am lasat doborati de ele!

2015 a fost un an in care am plans, am ras, m-am bucurat, am participat la concursuri, la unele am castigat ceva, la altele al capatat experienta competitiei, am avut realizari la care nu ma asteptam, dar la care stiu sigur ca voi aspira mai mult in anul nou care bate la usa. Dar dintre toate lunile din an, cea mai productiva a fost luna decembrie, care a insemnat cel putin 3 premii castigate dar si cadouri surpriza. As putea spune ca la mine Mos Craciun a fost darnic toata luna! Probabil cel mai darnic din ultimii ani. Scriind aceste randuri, incep sa simt si eu nostalgia trecerii in noul an, deoarece tare mult as vrea sa pot opri timpul in loc, ca sa ma bucur alaturi de persoanele dragi mai mult timp. Dar e bine sa vezi partea plina a paharului tot timpul, cel putin asta este devizia mea de ani de zile. Craciunul a trecut pe nesimtite si cu toate ca nu am avut zapada mult visata (aia ca in povesti), tot am impodobit bradul, pana la urma, ca ne place sa respectam traditiile acestea frumoase, indiferent de vremea de afara. Spiritul Craciunului este nemuritor!
      
Pot spune ca in 2015 am invatat multe lucruri: sa nu te dai batut, sa crezi in tine mereu, sa muncesti pentru ce iti doresti, rasplata primita este intotdeauna pe masura efortului depus... Am invatat sa nu ma iau dupa gurile rele, nici sa iau in seama cuvinte dure, ganduri negative sau mai stiu eu ce. Sfatul meu cel mai bun pentru voi, la sfarsit de an este: ascultati-va doar inima si mintea proprie, caci ele stiu ce este cel mai bine pentru voi. Si garantat veti fii mereu pe drumul cel bun in viata! 
Stiu, si pregatirile sunt frumoase, inca nu cred ca ai lasat cozonacul in cuptor ca sa citesti aceste randuri, dar poate iti vei face timp dupa ce ai terminat. Caci maine, ziua va fi mai plina ca cea de azi! Mancare, aranjamente, bautura, gustari, muzica, invitati si asa mai departe... Frumoase trairi! Nu lasa sa iti scape vreouna! Pana la urma, doar o data pe an e Revelionul!

Am uitat sa spun ca pozele reprezinta cele mai frumoase momente din anul care se grabeste sa plece. Ar fii fost mult mai multe poze, dar in viata unele lucruri te iau prin surprindere si nu ai cum sa imortalizezi momentul. Din fericire, pentru aceste cazuri, avem memoria in care ne stocam amintirile si in care le pastram, ca pe o comoara.
Poate ati observat ca nu am vorbit despre lucrurile mai putin bune, de care am pomenit la inceput... Nici nu intentionez sa zic ceva. Nu cand ne bate la usa un nou an. Deoarece, pentru mine, noul an incepe un inceput nou, nu vreau sa inceapa cu amintiri legate de lucrurile rele care poate m-au dat putin peste cap in 2015. Vorba aceea, un gand rau atrage alt gand rau. Ori daca facem numai bine, cel putin suntem mai impacati cu noi insine. 
Dar voi, ce planuri si dorinte aveti pentru anul care vine? Ce schimbari veti face in viata voastra? Astept cu drag comentariile voastre, intrebari sau raspunsuri, idei, sugestii... Si sa ne auzim cu bine si in NOUL AN care vine, cu mai mult drag!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu