marți, 22 decembrie 2015

Vine Craciunul?

O postare off-topic, dar chiar nu ma pot abtine sa nu intreb: mai vine Craciunul sau nu? Si cand intreb asta, ma refer la vremea de afara, care mai degraba vesteste primavara! Eu una am pus luminitele pe la casa cu zambilele rasarite in gradina. Ciudat paradox, nu? Mi-ar placea sa avem zapada de Craciun, dar din pacate se anunta temperaturi si pana la 18 grade... cu plus!
Mi-am luat o mica vacanta si de la scris, recunosc. Am avut pregatirile de sarbatori pe care toti le avem, nu-i asa? Am pus luminitele prin casa, urmeaza sa le aranjez si prin curte si sa impodobesc bradul, iar zilele ce urmeaza incep si pregatirile culinare: salata boeuf, sarmalute, carnita, carnati, ciorbita, nelipsitii cozonaci... Pana una alta, sunt curioasa, voi ce faceti anul acesta de Craciun? Cum v-ati impodobit bradul? Ce doriti de la Mos? Ah, in poza este instalatia mea preferata, are o superba culoare de albastru, cu forma de cristal la beculete. Va urez sarbatori fericite, asa cum le doriti, cu liniste si caldura sufleteasca, iar eu va spun ca vor urma si alte poze! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu