miercuri, 20 ianuarie 2016

I like (1)

Tot fac pauze mai mari pe blog, pentru ca sesiunea e in floare, iar inspiratia mea este efectiv la pamant. Pur si simplu nu ma pot concentra pe multe lucruri, dar din aceasta monotonie s-a nascut si ideea unei categorii noi pe blog, pe care m-am gandit sa o intitulez, scurt si la obiect: I like...
Idee este sa scriu articole in care prezint lucruri care imi plac mie. Poate sa fie un produs de machiaj din rutina mea zilnica sau, din contra, unul pe care nu l-am incercat niciodata dar pe care il doresc cu ardoare. Sau o carte buna pe care am citit-o, un obiect de decor handmade, realizat de mine, o situatie, o intamplare... Orice, mai pe scurt!

Asadar, sa incepem!

Fiind iarna, frig, bineinteles ca buzele mele au avut si inca au de suferit! Asadar, pentru o hidratare intensa, pot spune: I like Tender Care by Oriflame! Ador varianta cu chocolate si chiar o am in trusa de ingrijire si o folosesc in fiecare seara, inainte de culcare. Pe timpul zilei folosesc varianta cherry.


O alta chestie, care mi se pare indispensabila pe timpul rece, este imunitatea de fier! Dar singurul supliment pe care eu il recomand, indiferent de sezon, este spirulina cu o concentratie de 1000 mg! Asadar, I like it! De ce? Pentru ca spirulina este considerata cel mai complex aliment (deci spirulina in sine este un aliment si nu un supliment plin de fel si fel de compozitii care intra in alcatuirea lui) care asigura tinerete din interior!


Tin sa precizez ca postez aceste produse aleatoriu, dar cred ca v-ati dat seama pana acum. Oricum, prezint doar produse care mie personal imi plac. By the way, I like hot tea as well! Nu conteaza aroma, nu conteaza firma, un ceai fierbinte baut la caldura plapumicii mele calduroase este tot ce am nevoie atunci cand ajung acasa, de la facultate.

Chiar nu e nevoie de prea multe lucruri ca sa te simti confortabil iarna. Cu toate ca ziua este un chin pentru mine: haine multe si groase, care nu iti permit miscari tocmai lejere, gerul care te taie la fata si iti ingheata extremitatile... Macar sa ne bucuram de caldura casei, ca sa ne reincarcam bateriile cum trebuie, nu?
Iar eu promit sa va tin la curent cu ce lucruri imi bucura mie simturile si sufletul. Pana la urma, adevarata bucurie sta in lucrurile simple!

2 comentarii:

  1. am si eu balsam din acesta de buze , dar varianta cu trandafiri. este foarte bun pentru reparare. ^_^

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu il consider bun, indiferent de aroma! :D Multumesc pentru feed-back! :*

      Ștergere