marți, 20 septembrie 2016

Ce Dumnezeu este o Bursa de Piese Auto?!

Va spun cu mana pe inima, ca in viata mea nu am mai auzit de asa ceva pana acum. Si am aflat despre asta din pura intamplare! Si sunt convinsa ca inca foarte multa lume nu cunoaste acest concept, relativ nou in tara noastra.

Dar sa o luam cu inceputul, zic!

Totul s-a intamplat cand masina prietenului meu, pe numele ei mare, Opel Corsa, pe cel mic, Susie, a inceput sa dea semne de ''imbolnavire''. Pana cand a cazut la pat, definitiv! Ii trebuia nu-stiu-ce suceala de nu-stiu-ce piese auto, pe care le gaseasi doar nu-stiu-unde, bla, bla, bla si ce mi-a mai explicat mie prietenul meu pe acolo. Mai pe scurt, o intreaga zapaceala!

- Sigur trebuie sa existe o cale mai simpla!

- Nu cred ca e asa de simplu. Trebuie sa alerg prin tot orasul sa ma interesez de piese Opel Corsa, cine stie pe unde gasesc, daca gasesc...

Si discutii au fost multe, pana cand el s-a plictisit de subiect, iar eu am inceput cautari meticuloase pe infinitul online-ului, asa cum imi place mie. Si tam-nesam, gasesc un articol care vorbeste despre Bursa de Piese Auto, despre care eu nu am auzit in viata mea... pana acum. Si normal ca mi-a starnit curiozitatea! Am gasit si site-ul cu pricina, care se autointituleaza Dezmembraripenet.ro. Numele acestui site m-a speriat la inceput, ma gandeam ca singura solutie (in cazul in care nu gaseam piesele potrivite pentru masina noastra) este sa o ducem la dezmembrari si sa ne luam adio de la ea!

Dar ce este Dezmembraripenet.ro? Site-ul in sine este o bursa auto, in cadrul careia parcurile de dezmembrari posteaza anunturi cu piese sau masini pentru dezmembrari, dar are si o sectiune speciala in care un utilizator obisnuit, ca mine de exemplu, poate posta o cerere pentru piesele auto dorite. Cererea respectiva este transmisa catre toate parcurile auto din sistem care dezmembreaza marca respectiva. Acestea din urma oferteaza la cererea postata de catre clienti, iar acestia aleg oferta cea mai buna pentru ei.


M-am linistit apoi, dupa ce am vazut baner-ul lor: Piese Pentru Orice Masina. Asta da usurare! Apoi am dat peste o schema, care ar face pe oricine sa intelega ce servicii presteaza acest site si arata in felul urmator:


Si mai pe romaneste: tu iti faci cont pe site-ul lor, apoi treci la cautat! La cautat piese pentru masina ta sau in cazul de fata, pentru masina prietenului... Si cam asta a fost marea goana dupa piese. Dupa ce m-am informat bine si m-am asigurat ca gasesc garantat piesele necesare pentru masina ''bolnava'', am transmis mai departe vestea prietenului meu.

- Ce Dumnezeu este o Bursa de Piese Auto? Ce mai face si aia?

- Uite ca face, si inca multe! Si te scuteste si pe tine de o munca in plus!

Mai pe scurt, daca vreti sa economisiti timp, cautati piese auto online. Ce avantaje vin la pachet cu acest lucru? Comoditatea indiscutabila de a face cumparaturi din fata calculatorului sau a laptop-ului, la un click distanta. Apropo, stiati ca primiti si garantie la piesele cumparate de pe Dezmembraripenet.ro

P.S. : Articolul este un pamflet... deci trebuie tratat ca atare. Dar asta nu inseamna ca nu te poti intalni cu o situatie similara cu cea povestita de mine!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu