vineri, 30 septembrie 2016

#Testarea face diferenta

De multe ori am avut dubii in ceea ce priveste achizitia produselor de tip smartphone-uri sau tablete prin intermediul on-line, pentru ca niciodata nu am avut asa mare incredere in informatiile site-urilor care vand asemenea produse. Ori ca nu inteleg eu prea bine ce inseamna unele lucruri legate de functiile pe care acestea le au, ori nu gasesc suficiente motive convingatoare, dar mereu am renuntat la idee. Pana intr-o zi cand...

Cand o anumita persoana, pe nume Marius Calugaru, autorul Blogatu.ro, a venit cu cea mai geniala emisiune de testare a gadget-urilor si uite asa vreau sa ii adresez o scrisoare formala, cu urmatoarea rugaminte:

Draga Marius, aka Blogatu,

Tare mult mi s-a pus pata pe un telefon smart, mai exact X2 Soul PRO si tare mult as vrea sa stiu cum functioneaza, ce aplicatii ar merge pe el, cam cat il tine bateria (in conditii extreme, bineinteles) si alte chestii care nu imi vin chiar acum in minte. 
Uneori am dubii in privinta anumitor functii, ma pierd in calcule matematice printre GB, MHz si atunci nu mai am curaj sa intreb: la ce e bun acest telefon?


Arata ca in poza de mai sus, tare mult imi place design-ul, dar vreau sa stiu ce are in cap, caci ambalajul nu este suficient pentru mine. Tare mult mi-ar placea sa vad review-ul acestui telefon in emisiunea Testarea. Cred ca daca as vedea cum merge si ce stie sa faca, sigur l-as cumpara.

Mi-ar placea sa stiu cat de clare ies fotografiile facute de el, cu camera sa principala de 13 MP. Am vazut si ca are o memorie RAM de 2 GB, dar Memoria Flash , de 16 GB la ce foloseste? Marius, nu ai vrea sa faci o emisiune la #Testarea si cu acest smart, daca ai ocazia? Design-ul super slim unybody, de 5,5 mm grosime pare fain, dar ce, in numele lui Dumnezeu, inseamna CPU Octa Core 1,7 GHz, 64-bit ? Zau ca unele lucruri ar merita explicate pe romaneste...


Daca nu stiti ce este #Testarea si cu ce se mananca ea, va spun eu, pe sleau. Este emisiunea care descoasa toate functiile unor gadget-uri, fara perdea! Un fel de serial TV, dar mult mai interesant. Si asta pentru ca nu gasesti oriunde persoane care sa testeze telefoane sau tablete, in premiera, iar apoi sa-ti furnizeze informatii utile, de care poate nu stiai ca ai nevoie, pana in momentul de fata.

Aveti toate informatiile de care aveti nevoie, la doar un click distanta. Trebuie doar sa va abonati la canalul de Youtube #Testarea si apoi Marius va face toata treaba in locul vostru. Adica munca de cercetare si testare, apoi filmare, pentru voi. Unele informatii ''se digera'' mai usor, daca sunt explicate si initial, aratate. Ai putea spune ca prefer sa fac lucrurile babeste... si ai dreptate!

P.S.: Ce inseamna DTS sau amplificator audio NXP?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu