vineri, 28 octombrie 2016

Cu o floare se poate face primavara... in suflet

Sursa foto
Recent, m-a apucat o dorinta absurda. Pur si simplu m-am trezit intr-o dimineata si am vrut sa ofer cate un buchet de flori celor mai importante femei din viata mea: mama si bunica. Stiu ca am visat intr-o noapte un camp minunat cu flori, iar cand m-am trezit, am simtit o bucurie in suflet, pe care voiam sa o impartasesc cu cineva. Si cine ar fii cele mai fericite sa primeasca flori in dar, daca nu mama si bunica?
Cunoscand bine pasiunea lor pentru flori si faptul ca apreciaza bunul gust, mi-am dat seama ca un simplu buchet cumparat de la orice taraba care se afla in coltul strazii nu ar fii suficient... nu pentru ele, care au facut atatea lucruri bune pentru mine, care mi-au calauzit drumul intotdeauna spre bine si au fost mereu alaturi de mine cand mi-a fost mai greu. Ele merita tot ce este mai bun pe lumea asta! 

Am cautat pe internet o florarie online si asa am dat peste Olla. Olla este o florarie online care a reusit performanta sa transforme simpla aranjare a florilor intr-o adevarata arta, menita sa incante nu doar privirile, ci si sufletele oamenilor. Un adevarat atelier de creatie!

11080361_532382096893949_4796941976271683703_o 12967886_685075554957935_3657882276983266826_o 13529124_725228917609265_6994857528738441369_n portativ-indragostit-buchet-de-frezii-si-lalele

Pentru mami si buni, am cautat cele mai deosebite aranjamente florale, pentru ca si ele sunt deosebite! Dar alegerea nu a fost printre cele mai usoare, pentru ca pe site gasesti o groaza de buchete si aranjamente si mie mi-a fost foarte greu sa ma decid la doar doua produse.
Cine ar fii crezut ca alegerea unui aranjament floral va fi atat de dificil? Cu toate astea, efortul chiar a meritat. Si cred ca ''efort'' e impropriu spus, pentru ca a fost o adevarata placere sa rasfoiesc paginile online ale florariei Olla.

Ce am ales pentru mama?

Pentru mami am ales un superb aranjament realizat intr-o stropitoare galbena, cu Frezii si Lisianthus. Ceva simplu, dar in acelasi timp sofisticat, gingas, asa cum doar mama poate sa fie.

Ce am ales pentru bunica?

Pentru buni am ales ceva mai traditional: un aranjament realizat intr-un ceainic, cu flori de primavara precum lalele, zambile si alstroemeria, pentru ca bunica mea adora florile de primavara. Mirosul lor se potrivesc perfect cu starea sufleteasca pe care ea mi-o insufla zilnic.

Sincera sa fiu, nu pot sa va redau bucuria de pe chipul lor, atunci cand le-am facut surpriza. In special ca nu era o zi de aniversare sau ceva de genul, era doar o zi obisnuita din an, in care m-am gandit ca merita sa fac acest gest minunat.
Odata cu ele, pot spune ca m-am bucurat si eu. Si am simtit fericirea lor inzecit in suflet, mai ales ca nu se asteptau la un cadou, pe nepusa masa. Si am stat si m-am gandit: poate ar trebui sa fac acest lucru mai des!

Nu va mai cautati scuze, daruiti o floare azi! O sa vedeti ce bucurie imensa o sa aduceti pe chipul celui/celei/celor caruia ii faceti aceasta surpriza! Pentru ca, este adevarat, cu o floare se face primavara... in suflet!

Articol scris pentru SuperBlog 2016!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu