duminică, 12 martie 2017

Despre frumusete, cu drag

Imi aduc aminte, cu drag, despre sfaturile de frumusete de la bunica. Cand eram foarte mica, ii observam cu atentie fiecare obicei pe care il avea: isi spala fata cu sapun de casa, apoi folosea o crema hidratanta (nu mai stiu de la ce firma, dar stiu sigur ca folosea un produs romanesc ce ii conferea hidratare tenului), apoi timp de cateva minute facea miscari circulare cu buricele degetelor si isi masa obrajii, pentru tonifiere. Nu era ca si cum ridurile ii dispareau peste noapte, dar mereu imi spunea (si inca imi spune) ca cel mai important lucru este sa te ingrijesti.

Nici nu exagera cu astfel de ritualuri. Era fidela acelorasi produse de baza. Cu toate astea, sufletul ei frumos se reflecta pe chip, chiar daca nu folosea o zi crema hidratanta preferata. Radia, totusi, de o frumusete si incredere aparte.

Are ea un Farmec aparte. Si mereu imi spune ca frumusetea vine, prima si prima oara, din interior. Cum era sa nu ii ascult sfaturile, cand ea este atat de trecuta prin viata, greu incercata, dar cu adevarat luptatoare, pentru a le asigura copiilor si nepotilor ei un trai bun. 

Sursa foto

Un lucru de care m-am convins este faptul ca frumusetea si increderea se cultiva in familie. Si conteaza si exemplul care iti este dat, iar in cazul meu, bunica a fost primul exemplu. Tocmai din aceasta cauza, acum ca am crescut si am luat si eu viata de adult responsabil in piept, mi-am propus sa ii fac si eu mici bucurii, atat bunicii, cat si mamei (care este mai modesta si mai comoda, nu are obiceiuri de frumusete iesite din comun).
Cu toate ca bunica si mama au fost fete de la tara, venite la oras, eu - orasanca get-beget m-am hotarat sa le intorc favoarea, pentru faptul ca m-au crescut si educat frumos: acum eu le fac mici cadouri, care credeti-ma, le bucura peste masura!

Atat mamei, cat si bunicii mele le cumpar cu drag, aproape lunar, o Crema antirid cu Argan de la Farmec, ce previne aparitia sau adancirea ridurilor deja existente, deoarece vreau sa le vad mai frumoase si mai tinere, pe zi ce trece. 

''Daca nu stiati, uleiul de argan este unul dintre cele mai bine pastrate secrete cosmetice ale femeilor marocane si este numit “lichidul de aur “ de catre expertii in frumusete, datorita efectelor pozitive pe care acesta le are in intretinerea, frumusetea si sanatatea pielii, dar si a parului.
Are proprietati hidratante si protejeaza pielea, astfel incat poate fi utilizat pentru masajul pielii, inclusiv la bebelusi.''

Sursa foto

Si chiar daca bunica si mama m-au invatat, in mare parte, obiceiurile cele mai importante de frumusete: curatare, hidratare (atat din exterior, cat si din interior) si multa odihna, la randul meu si eu le-am invatat un truc nou, care a inceput sa faca furouri la noi de doar cativa ani si anume: curatarea revigoranta cu apa micelara! Pentru acest lucru, le-am facut cadou un set format din sampon cu multivitamine, o apa micelara si o crema de maini lejera cu orhidee, care are un miros floral pe care ele il adora.
Sursa foto
Roata se intoarce in viata si trebuie sa fim constienti ca, la un moment dat, parintii nostrii devin copii nostri si trebuie sa avem grija de ei, asa cum si ei au avut grija de noi. Nu aveti idee cat de bucuroasa este mama cand ii ofer cadou o crema de maini sau bunica, cand ii cumpar cate un parfum sau mai stiu eu ce. Bucuria lot sincera, care izvoraste din cateva gesturi simple, ma umplu de compasiune si iubire si ma bucur ca am posibilitatea sa le aduc un zambet pe fata.
Si stiu ca am vorbit in mare parte despre eroinele de sex feminin de la mine din familie, dar sa stiti ca acum am obiceiul sa fac cadou cate un gel de dus sau sampon si tatalui si fratiorului mai mic. Nu in ultimul rand, nu uit nici de jumatatea mea, pe care o mai rasfat cu cate un produs de ingrijire. De ce produse de ingrijire? 

Pentru ca am invatat ca este cea mai importanta dintre toate. Este mai bine sa previi un rid, decat sa il tratezi si nu exista o bucurie mai mare ca atunci cand le ofer cate ceva celor pe care ii iubesc.

Ei au avut grija de mine, acum este randul meu sa am grija de ei!

Articol scris pentru proba nr. 3 Spring SuperBlog 2017!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu