duminică, 9 aprilie 2017

Bijuterii pe sufletul meu

Logo-Splendor-pasiune-pentru-bijuterii-RGB-300x109.png (300×109)
Sursa foto
Nu prea eram eu adepta bijuteriilor. Si asta din cauza faptului ca am o fire mai rebela, putin baietoasa si foarte comoda. Adica stilul elegant nu ma tapa. Si nu mint, dar nici acum nu ma da pe spate, tot casual si comod ma port pe strada. Dar atunci cand vine vorba de o ocazie speciala, vreau sa stralucesc de-a dreptul! Bine, nu va ganditi ca in astfel de momente pun toate bijuteriile din dotare, sa ma etalez cu ele. Nu! Nici vorba de asa ceva! Prin stralucire, eu inteles putin, dar bun. Asadar, aleg seturi de bijuterii, astfel incat sa se potriveasca si cu tinuta (bijuterii din aur, bijuterii de argint etc.), iar efectul ''wow'' este garantat. Iar eleganta si rafinamentul sunt la loc de cinste. Serios!

Orice femeie care cauta aceste calitati la niste bijuterii, sigur a cumparat sau va cumpara accesorii din magazinele Splend'or!  De ce? Deoarece magazinele Splend’or comercializeaza atat bijuterii, cat si ceasuri, doar de la branduri internationale foarte cunoscute si indragite. De aceea, de fiecare data cand doresti sa te invalui in eleganta, vei gasi cu siguranta ceea ce cauti la ei.
Partea buna este ca aceste magazine Splend’or sunt prezente in majoritatea mall-urilor si exista peste 45 de magazine in toata tara. In magazinul lor gasesti mereu bijuterii si ceasuri potrivite pentru orice ocazie, dari si pentru orice gust. Preturile sunt foarte variate variate si mai mult decat accesibile, unele incepand de la 20 de lei.

Nihal-49173-718x1024.jpg (718×1024)
Sursa foto
Pe mine m-a cucerit gama Majorica, un brand prestigios, care este de origine spaniola, cu foarte multe accesorii pe placul meu. Stilul mediteranean al acestora se imbina cu pasiunea si simplitatea
(exact pe gustul meu), dand nastere unor bijuterii recunoscute la nivel international. Colectiile acestea sunt disponibile in magazinele Splend’or si online, pe www.bb-shop.ro (in cazul in care va intrebati de unde puteti intra in posesia lor mai usor, din confortul propriului camin).

Am o slabiciune pentru seturile formate din colier, bratara si cercei, iar cel mai mult imi plac bijuteriile din argint si aur. In unele cazuri imi plac unele modele mai sofisticate, cu pietricele colorate sau forme ciudate, alteori imi plac modelele simple. Si uneori ma mai fura vizual unele chestii, imi place sa le privesc si sa le admir, dar sunt constienta ca nu voi purta vreodata asa ceva, cu buna stiinta.

Un lucru este cert: Splend'or are bijuterii pe sufletul meu, iar acum stiu exact la cine trebuie sa apelez, daca doresc sa stralucesc! Ah, aproape ca uitasem un amanunt: in multe cazuri, ador seturile care au incluse si un inel, printre celelalte. Iar Splend'or parca stie exact ce inele imi plac mie si imi pune la dispozitie, pe site, multe modele care imi fac cu ochiul, iar daca nu m-as lovi de constiinta, cred ca as achizitiona o gramada de modele, doar ca sa stiu ca sunt ale mele!
Nota informativa: Bijuteriile din gama Majorica sunt comercializate prin B&BSHOP si sunt produse 100% autentice, ce beneficiaza de garantie. Acestea se afla in stocul propriu al magazinului online si sunt disponibile imediat pentru impachetare si expediere.

Articol scris pentru proba nr. 15 Spring SuperBlog 2017!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu