vineri, 11 octombrie 2019

Dacă îți plac călătoriile, alege zborurile low-cost

Sursă foto

Sunt foarte pasionată de călătorii, încă de mică mi-am dorit să văd cât mai multe țări străine, să cunosc oameni și locuri noi, să le aflu tradițiile și așa mai departe. Din acest motiv, când am crescut și am devenit independentă din punct de vedere financiar, una dintre prioritățile mele numărul unu a fost să pun lunar bani deoparte, pentru bilete de avion. Mereu m-au fascinat zborurile cu avionul, copil fiind voiam să zbor și eu cu unul să văd norii. Și pot spune că mi-am îndeplinit acest vis, pentru că deja am vizitat foarte multe țări străine, marea majoritate din Europa și Asia.

Dacă și voi vă doriți să călătoriți mult, dar bugetul vă este oarecum restrâns, atunci vă recomand varianta zborurilor low-cost. ‘’Low-cost’’, în traducere din engleză, înseamnă "cost redus" și se referă la domeniul de transportare aeriană cu tarife reduse. Aceste servicii pun accentul pe minimizarea și eficientizarea costurilor de operare și astfel reușesc să ofere pasagerilor prețuri mult mai reduse decât companiile aeriene "clasice". Așadar, este o soluție ideală pentru toți pasionații de călătorii, care își doresc să vadă lumea pe bani puțini, cum ar spune o vorbă.

De obicei, cea mai des întâlnită limitare la astfel de zboruri este reprezentată de restricțiile referitoare la bagajele de mână. Ca să nu întâmpinați niciodată astfel de probleme, site-ul Travelkit.ro vă pune la dispoziție bagaje de mana Wizz Air, conforme cu cerințele operatorului de zboruri maghiar și bagaje de mana Ryanair, pentru operatorul de zboruri irlandez – pentru călătorii fără griji.

O metodă comună, ce permite accesul la bord cu bagaj suplimentar, o constituie achiziționarea de opțiuni de îmbarcare cu prioritate, cum ar fi Wizz Priority sau Ryanair Priority, care, pe lângă faptul că permite accesul în avion cu cateva minute înaintea pasagerilor fără prioritate, permit și luarea la bord a unui bagaj suplimentar cu dimensiunile de 55x40x20. Astfel de bagaje le găsiți tot pe site-ul celor de la Travelkit.ro.  

În cazul în care aveți nevoie de bagaje mai voluminoase, găsiți trolere ieftine pe site-ul menționat anterior, astfel încât să fiți siguri că luați cu voi toate lucrurile necesare pentru o vacanță / călătorie de neuitat. În cazul în care doriți să mergeți în vacanță cu cei mici, Travelkit.ro vă pune la dispoziție și o gama de trolere copii, trolere care pot fi luate și la bordul aeronavei cu pachetele de îmbarcare Priority menționate anterior. Bucurați-vă de o vacanță așa cum v-ați dorit dintotdeauna, deoarece zborurile low-cost sunt opțiunea ideală (și cea mai aleasă) pentru a realiza acest lucru.

Articol scris pentru SuperBlog 2019!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu