duminică, 27 octombrie 2019

Vitamina ''C'' mi-a redat imunitatea

Odată cu venirea sezonului rece, an de an tot mai mulţi oameni se confruntă cu simptome de răceală, ce au la bază o imunitate scăzută a organismului. Imunitatea reprezintă capacitatea organismului nostru de a se proteja de virusuri, bacterii şi toxine, astfel încât să rămână sănătos. Practic, imunitatea este starea de echilibru a organismelor multicelulare care răspund în mod adecvat în caz de infecţie sau boală. Tot ea presupune şi o toleranţă crescută, astfel încât să se evite reacţiile alergice, răceala, gripa sau afecţiunile autoimune. Atunci când sistemul nostru imunitar se dereglează şi nu mai funcţionează în parametrii optimi, pot apărea o serie de afecţiuni ale acestuia. În perioada rece, sistemul nostru imunitar este pus la încercare şi poate deveni slăbit, caz în care ne putem confrunta cu apariţia răcelii şi gripei specifice sezonului.

În topul eficienţei vitaminelor care fortifică sistemul imunitar, se află pe loc fruntaş vitamina C. Există mai multe modalităţi prin care această vitamină acţionează pentru a ne susţine sistemul imunitar. Unul dintre aceste mecanisme este acela prin care Vitamina C anihilează virusurile şi bacteriile prin stimularea producţiei de limfocite C, celule imunitare ce luptă împotriva bacteriilor şi virusurilor. Mai mult decât atât, această vitamină funcţionează şi ca antioxidant puternic.

În această perioadă, ţin să vă mărturisesc că m-am simţit slăbită (până de curând). Din cauza diferenţelor mari de temperatură şi a faptului că nu am cea mai echilibrată alimentaţie, mă simţeam tot timpul ca şi cum o raceală era mereu prezentă după colţ, aşteptând parcă nerăbdătoare. Sesizând lucrul acesta, am început să caut şi eu pe internet, informaţii referitoare la metode prin care îmi pot fortifica sistemul imunitar (informaţii pe care le împărtăşesc cu drag şi cu voi) şi astfel am ajuns la subiectul acestor rânduri, vitamina C.



Dupa ''C'' m-am documentat despre felul în care această vitamină poate fi benefice, dar şi modul în care acţionează, următorul pas a fost să caut de unde pot să achiziţionez suplimente care să o includă in compoziţia acestora. Astfel, în urma unei căutari pe Google după cuvintele "vitamine ieftine" am descoperit site-ul Farmacia La Preţ Mic. Aceştia au o gamă variată de opţiuni din care să alegi şi preţuri mai mult decât accesibile, pentru orice buzunar. Suplimentele ce includ vitamina C chiar au un preţ mic de plătit, la propriu, în raport cu beneficiile ulterioare. Am deja 10 zile de când am început să iau doza zilnică recomandată, de un comprimat pe zi, şi cu siguranţă beneficiile nu au întârziat să apară. Starea generală s-a îmbunătăţit şi nivelul de energie şi vitalitate a crescut considerabil.

Farmacia La Preţ Mic are un scop precis: acela de a redefini conceptul de ‘’preţ mic’’, în zona magazinelor online cu profil farmaceutic. Personal, atunci când sunt răcită, un drum până la farmacie mi se pare infinit de lung și greu de parcurs. ‘’C’’ atâta ieșit din casă, când ești pândit/ă de răceală și gripă? Dacă te simți slăbit/ă, Farmacia La Preț Mic este alături de tine, indiferent de locație. Pentru mine, aceștia rămân cel mai bun aliat în sezonul rece!

Articol scris pentru SuperBlog 2019!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu