marți, 12 noiembrie 2019

Cum am devenit organizator de evenimente

Inca de mic copil, stiu ca mi-au placut extrem de mult florile – este o pasiune preluata de la bunici, care aveau gradina plina de diferite specii de plante, arbori si arbusti. Fie ca vorbim de flori naturale, flori artificiale sau realizate din hartie floristica, mi-a placut sa ma joc cu ele si sa realizez fel si fel de aranjamente si decoratiuni cu ajutorul lor, combinand culori si texturi in diferite compozitii, pentru a rezulta ceva pe placul meu. De-a lungul timpului, pasiunea pentru flori m-a facut sa ma gandesc serios la o afacere care sa implice diverse aranjamente si decoratiuni pe care sa le realizez manual, in vederea reusitei organizarii unor evenimente speciale, de tipul nuntilor, botezurilor, petrecerilor aniversare si asa mai departe.

Sursa foto

Momentan, locuiesc in Brasov si mereu mi-am dorit sa pot organiza un eveniment la Hotel Royal Poiana Brasov, locul in care se organizeaza, pe tot parcursul anului, diferite evenimente. Practic, toate evenimentele isi gasesc locul (aproape) perfect de desfasurare, deoarece dispune de cel mai sofisticat salon de evenimente Brasov. Si chiar daca nu esti din zona, dar tot iti doresti sa ai parte de o nunta ca in povesti in incinta hotelului lor, poti oricand sa optezi pentru cazare Poiana Brasov pe tot parcursul evenimentului sau chiar inainte sau dupa incheierea acestuia. Royal Boutique Hotel este o destinatie pentru iubitorii de ospitalitate si bune maniere, care doresc o vedere clara a muntilor, intr-o statiune de schi in continua evolutie. De aceea mi-am si dorit sa ajung sa organizez un eveniment in aceasta locatie magica, desprinsa din povesti.

Dupa cum spuneam, pasiunea mea din copilarie a prins, treptat, forme concrete in urma cu aproximativ un an, cand am inceput sa investesc in cursuri de design floral, dar si in aranjamente florale artificiale, masuta de toaleta pentru invelit mireasa, covor rosu, panou foto si multe altele. Am inceput intai sa imi ofer serviciile prietenelor bune, care s-au maritat deja, din simplul motiv ca stiu ca este prima metoda prin care majoritatea antreprenorilor, la inceput de drum, isi fac ‘’un nume’’. Partea buna este ca eforturile mele au fost rasplatite cu foarte multe multumiri, dar si cu cateva atentii financiare. Sentimentul este unul unic, pe care nu am cum sa il descriu in cuvinte – stiu doar ca este ceva inaltator, care te face sa continui ceea ce faci, chiar daca uneori ti se pare extrem de greu sau extenuant.

Doar intamplarea (sau sa ii spun destinul) a facut ca eu sa ajung sa organizez o nunta in incinta Hotelului Royal Poiana Brasov – o prietena de-a mea avea o cunostinta care trebuia sa isi tina nunta aici, dar care nu a gasit in timp util pe cineva care sa se ocupe de decorul salii de restaurant, in cadrul in care trebuia sa se desfasoare evenimentul. Tin minte si acum telefonul fulger, prin care prietena aceasta m-a rugat insistent sa imi ofer serviciile catre aceasta cunostinta a ei, asigurandu-ma ca oricum eforturile mele nu vor fi in zadar. Am acceptat bucuroasa si nu doar pentru beneficiile financiare, ci pentru faptul ca in sfarsit urma sa organizez un eveniment intr-o locatie foarte draga mie!

Sursa foto
Sunt o fire perfectionista si mereu atenta la detalii, fie ele chiar unele marunte. Asadar, la intrare am avut grija sa montez stalpi florali eleganti si un covor rosu, care sa ii intampine pe invitati. Apoi, in imediata apropiere a usilor, in interiorul incintei, am montat panoul floral pentru poze, masuta de toaleta si cateva decoratiuni asemanatoare, pentru un efect vizual placut, gingas si in stil romantic. Salonul a avut parte de aranjamente pentru mese si scaune, plus aranjamente florale care sa completeze tabloul de nunta. Masa mirilor a fost cea mai reusita capodopera a mea, deoarece aranjamentul de prezidiu a fost realizat in totalitate cu flori naturale, in stil curgator (cascada), astfel incat sa creeze un fel de continuitate intre elementele de suprafata mesei si podea.  

Nu in ultimul rand, am reusit, ca bonus, sa realizez si marturiile de nunta, iar rezultatul obtinut a fost peste asteptari – mireasa a fost extrem de fericita de faptul ca i-am realizat si aceste mici aranjamente, deoarece uitase complet de acest detaliu marunt, care le va aminti invitatilor, chiar si peste ani de zile, de evenimentul lor, la care au luat si ei parte. Nu ma gandeam ca voi reusit vreodata sa organizez un eveniment in Hotel Royal Poiana Brasov, dar acum ca am trecut si peste aceasta ‘’bariera’’, sunt convinsa ca nimic nu ma mai poate opri sa imi realizez visul de a deveni cel mai cunoscut organizator de evenimente, din zona Brasovului si nu numai.

Articol scris pentru SuperBlog 2019!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu