sâmbătă, 30 noiembrie 2019

Cum sa te imbraci de iarna cu ANSWEAR.ro

Recent am avut ocazia sa fiu gazda pentru un prieten, care vine tocmai din Africa. Anul acesta, a dorit sa isi petreaca vacanta de iarna in Romania (fiind, de altfel, prima data cand viziteaza tara noastra in aceasta perioada rece). Totul a mers ok cu zborul, m-a asigurat ca nu a intampinat probleme in aeroport si ca avionul nu a avut intarziere. M-a rugat doar sa vin sa il iau de la aeroport, deoarece nu mai cunostea orasul. Zis si facut – a sosit ziua cea mare in care a trebuit sa merg sa il iau. Afara era un frig crancet, temperaturile scazusera sub 0˚C, dar surpriza mea cea mai mare a fost cand mi-am zarit prietenul in indepartare, imbracat doar in pantaloni trei sferturi, adidasi si o bluza cu maneca lunga, dar deloc potrivita pentru iarna.

''- Akinwunmi, unde iti sunt hainele groase?''
''- Acasa, prieten. Crezut ca e mai cald.''

L-am intrebat atunci daca vrea sa il ajut sa isi cumpere o garderoba de iarna. A acceptat ajutorul meu si a spus ca are de alocat o suma de 2000 de lei pentru o astfel de investitie, astfel incat sa ii mai ramana bani si pentru alte lucruri. I-am garantat faptul ca aceasta suma este mai mult decat suficienta pentru o astfel de investitie, mai ales ca eu stiu la ce magazin sa apelez, pentru a face cumparaturi accesibile, in mod simplu, rapid si confortabil.

In astfel de momente, eu apelez la ANSWEAR.ro, deoarece cumparaturile online facute pe site-ul lor intotdeauna m-a scutit de aglomeratia din magazine si de statul la cozi. Asadar, l-am rugat pe Akinwunmi sa aiba incredere in alegerile mele si asa a si facut. Iata ce i-am achizitionat de pe ANSWEAR.ro cu suma de 2000 de lei:

1) In primul rand, avea nevoie de niste cizme de iarna, deci am optat pentru o pereche Sorel. Acestea sunt confectionate din combinatia materialului textil cu cel sintetic. Am optat pentru culoare neagra, desi pe site-ul celor de la ANSWEAR.ro le puteti gasi si pe maro si bej. Pret: 499,90 lei.

Sursa foto - Answear.ro 

2) A doua categorie de produse pe care am ales-o a fost cea de pulovere de barbati. Aici am optat pentru mai multe modele: Medicine – pulover Spirit of nature, de culoare bej (119,90 lei), un model cu guler pe gat confectionat din tricot de bumbac, Medicine – pulover Urban Stories, de culoare albastra cu fason drept si finisaj din manseta (119,90 lei). 

Sursa foto - Answear.ro
3) A trebuit sa ii cumpar si o geaca pe masura temperaturilor de afara si am ales pentru el un model Tommy Jeans – geaca de puf cu gluga. Este un model izolat confectionat din material neted. Pret: 839,90 lei.

Sursa foto - Answear.ro
4) Pantalonii iar sunt indispensabili, deci nu aveam cum sa sar aceasta etapa a cumparaturilor mele. Am optat pentru o pereche Mango Man – jeans TIM5 (199,90 lei) si o pereche Medicine – Jeansi basic (104,90 lei).

Sursa foto - Answear.ro

5) Pentru ca mi-au mai ramas ceva bani, am zis sa achizitionez si o caciula. Am optat pentru un model Nike SPORTSWEAR. Pret: 89,90 lei.

Sursa foto - Answear.ro

Dupa ce am terminat cumparaturile, i-am spus lui Akinwunmi ca i-au mai ramas aproximativ 25,7 lei rest, ca sa poata sa bea o ciocolata calda cu mine, atunci cand iesim la o plimbare.

''- Akinwunmi fericit! Nu inghet in Romania!''
''- Da, asa este! Si o sa poti sa te si distrezi in vacanta, i-am zis eu.''

Articol scris pentru SuperBlog 2019!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu