vineri, 22 august 2014

Licurici... oite... stele cazatoare... si o visatoare...

De cand sunt in vacanta, mi se intampla foarte des sa nu am somn noaptea si sa stau sa numar oite pe pereti, in speranta ca ma va fura somnul mai repede. Dar intensitatea somnului este invers proportionala cu numarul de oi pe care il insir in minte... Somnul nu vine si pace! Dar daca pana acum pierdeam timpul in acest fel, ei bine in luna august noptile n-au mai fost la fel de monotone, pentru ca in loc sa mai numar animalute, am trecut la numarat... stele! Da, exact! Luna august este luna stelelor cazatoare sau a pleiadelor, cum mai sunt ele numite. Acest fenomen astrologic are loc in fiecare an, in general apogeul lui fiind pe la mijlocul lunii.

Aveam 15 ani cand am descoperit prima data acest fenomen. A inceput intai cu o stea cazatoare urmata de o dorinta (toti facem asta cand vedem o stea cazatoare), apoi a urmat o alta stea si o dorinta, iar deja de la a treia stea am inceput sa cred ca nu era vorba doar de noroc cand le-am vazut (sa fim seriosi, nimeni nu cred ca are noroc de atatea dorinte). Ulterior intamplarilor, am aflat despre ce era taina cu ele.

Acum cand le vad nu imi mai pun dorinte la ele. Daca vreau ceva cu adevarat sau daca vreau sa realizez ceva in viata, va trebui sa muncesc sau sa ma zbat pentru acel lucru. Asta nu inseamna ca am incetat sa mai visez cu ochii deschisi... nu... Sunt in zodia pesti, tradus mai pe romaneste, sunt vesnic visatoare. Traiesc mai mult cu capul in nori decat cu picioarele pe pamant... Si asta imi ocupa tot timpul...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu