duminică, 24 august 2014

Nostalgie

Am uneori sentimentul ambiguu ca oricat de multe fac eu pentru cei din jurul meu, eforturile mele nu sunt luate in seama si nici macar apreciate... Si atunci ma cuprinde tristetea si intrebarile de tot felul nu imi dau pace. Cred ca cel mai frumos sentiment pe care il poate trai cineva este acela cand simtim ca insemnam CEVA pentru CINEVA si ca nu suntem chiar ai nimanui pe acest pamant. Este un sentiment greu de descris in cuvinte. Dar mie imi place sa il compar cu plutitul pe un norisor... Simti ca zbori si ca nimic rau nu te poate atinge. Si asa este!

Dar ce se intampla cand lucrurile acestea se intorc impotriva ta? Te intrebi cu ce sau daca ai gresit cu ceva, poate nu ai realizat si ai ranit, fara sa vrei, o persoana draga... Incerci sa iti cauti greseala dar nu o gasesti, te gandesti ca ai avut o izbucnire de moment si ai facut si victime colaterale... Dar cu toate astea, unde ai gresit?
                                  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu