miercuri, 3 septembrie 2014

Din nou Oriflame la puricat!

Hello, again! Asa cum am spus mai de mult, voi face un review despre doua creme de talpi de la Oriflame, din cama FeetUp
Si este vorba despre crema de talpi Ginger treat - varianta de iarna, cu aroma de ghimbir si clementine. Are un miros specific sarbatorilor de iarna (de altfel, chiar in perioada Craciunului am achizitionat-o, dar nu am reusit sa o termin). Este alba, consistenta este destul de buna, se aplica usor si intra rapid in piele. Ambalaj de 75 ml.

A doua crema a fost micul meu pacat, intrucat eram hotarata sa nu imi mai cumpar nicio crema de talpi pana nu o termin pe cea prezentata anterior, dar mirosul ABSOLUT DIVIN de lamaie si lavanda m-a cucerit total. Este vorba despre editia de vara Summer bliss. Imi place la nebunie tot ce este legat de lavanda si nu regret achizitia facuta. S-a potrivit de minune pe perioada verii. Si aceasta are o consistenta la fel de buna ca prima si intra rapid in piele, lasand-o moale si catifelata. Ambalaj 75 ml.


Ambele creme de talpi au fost editie limitata, dar m-au cucerit. Sunt o persoana "capricioasa" la capitolul mirosuri, imi plac cremele cu tot felul de mirosuri si arome, cum ar fi lavanda, piersica, vanilie, menta etc. Nu am probleme cu cremele parfumate (fie ele de fata, corp, picioare). Daca imi place cum miroase, atunci mi-l cumpar. Cine a mai incercat aceste doua creme de la Oriflame? Ati fost multumite de rezultat?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu