vineri, 3 octombrie 2014

AYGO - distractia undercover!

Mai sunt cateva zile! Pur si simplu nu mai am rabdare! Am asteptat in ultimul an cat altii in zece si ziua aceasta parca se apropie cu dificultate. Peste cateva zile voi fi majora! In sfarsit ma alatur grupului de adulti tineri, in sfarsit limitele barierei vor fi sfaramate. Nu am cuvinte sa explic sentimentele alambicate care nu imi dau pace: oare care va fi primul lucru pe care il voi face ca adult tanar? Ce decizii importante va trebui sa iau de acum incolo? Ce surprize voi primi de ziua mea?...
O intrebare care nu mi-a dat pace... PANA IN ZIUA CEA MARE!

In sfarsit majora! Valul de urari a curs toata ziua, la fel si orele, au trecut atat de repede ca nici nu am realizat trecerea de la statutul de "minor" la cel de "major". Majoratul s-a desfasurat la un restaurant frumos, in limita bunului simt. Petrecerea s-a terminat in zori, desi soarele inca nu apucase sa lumineze cerul asa cum trebuie. Ai mei au fost prezenti la petrecere tot timpul, au ramas pana ce ultimul invitat a plecat, deoarece a venit vremea sa se desfaca si cadourileee! Da! Abia asteptam si eu. In graba mea, am inceput sa iau la rand fiecare dar: "Cu drag de la X pentru tine!", "La multi ani!!! Din partea lui Y si a grupului Veveritele!"...
Rand pe rand, cadou dupa cadou, nu a ramas nicio cutiuta deschisa si am constatat cu stupoare ca singura cutiuta care lipsea din acel morman, era cea de la mama si de la tata. M-am uitat intrebatoare la ei si atunci au inteles ca venise momentul sa imi dea si ei cadoul lor. Mi-au intins o cutiuta micuta. Atat de micuta incat m-am intrebat ce cadou normal ar putea intra acolo. Credeam ca e o gluma. Dar am zambit fortat (desi nu era zambetul meu adevarat - oare ai mei chiar nu au luat nimic special pentru majora lor?) si am luat cutia. Am inceput sa o desfac usor, usor, usor... capacul s-a ridicat si aproape ca am ramas fara aer, cand din interiorul cutiutei iese la lumina... O CHEIE DE LA O MASINA!!!

Am ramas fara cuvinte! M-am indoit de iubirea alor mei si pentru prima data am simtit ca imi este rusine fata de ei. Inima a inceput sa imi bata tare in piept si mainile imi tremurau de fericire. Am tipat! Cat m-au tinut plamanii. Eram nerabdatoare si ai mei s-au prins de acest lucru. Cu o singura fraza si in secunda doi am iesit pe usa, ca arsa : "Du-te, cred ca te asteapta pe undeva prin parcare!". Si ce om nebun alerga prin parcarea restaurantului butonand o cheie auto in speranta ca ii va raspunde intr-un final cineva? Exact, v-ati prins! Inca un click pe buton si TAC! Masinuta imi raspunde la chemare! Era cea mai simpatica masina pe care am vazut-o vreodata, este vorba despre noul Aygo, marca Toyota. Parca era fabrica fix pe masura mea! Micuta, dar totusi spatioasa si pusa mereu pe distractie, la fel ca mine! A fost dragoste la prima vedere!
Noul Aygo nu ai cum sa il confunzi cu alta masina: de la impresionanta grila in forma de X  si luminile de zi cu tehnologie LED, pana la spoiler-ul ei sportiv si spot-urile conturate, sunt o multime de piese interesante de personalizat, in functie de preferinte! Si interiorul ei este spectaculos: Cu noul sistem multimedia x-touch, iti poti conecta smartphone-ul la el si poti asculta muzica ta preferata in timp ce te dai mare pe strazile orasului! Cool, nu? 

Eeeeeee, toate bune si frumoase! Oare? Eh, nu chiar toate... Bine, bine, marturisesc, nu trebuie sa insistati atata cu privirile astea insistente, ma intimidati! E frumos cand primesti cadou o masina, dar lipsa experientei ca sofer din primii ani te mai pune si in situatii neplacute. Parcarea laterala a fost mereu punctul meu slab... Sa mai comentez ceva? Alti soferi s-au trezit pur si simplu pupati de masinuta mea ba pe aripa stanga, bara din spate, un numar de inmatriculare cazut, o vopsea deteriorata... Din fericire mai exista soferi de treaba si intelegatori, iar incidentele au avut un final amiabil. Au trecut 3 ani de atunci, acum nu mai "sterg" nicio vopsea, indiferent de culoare sau de marca, iar iubirea dintre mine si al meu Aygo este la fel de pasionala ca in prima zi! Ne distram aproape zilnic, ne spunem bancuri in drum spre facultate sau spre localul ala misto care tocmai a trecut pe lista mea de preferate. Si exemplele se scriu in fiecare zi. Chiar si azi. Go fun yourself!

Povestioara mea micuta a fost compusa cu drag pentru SuperBlog 2014 !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu