miercuri, 1 octombrie 2014

Gerovital H3 MEN recunoaște vânătorii adevărați!

Imi amintesc ca si cum ar fi fost ieri... Eram doar doi necunoscuti intr-o jungla urbana, ale caror drumuri nu se intersectasera pana in acel moment. Nu stiu daca destinul a vrut sa se intample asa sau nu, dar ma bucur de prezentul pe care il traiesc. Nu stiu cum m-a observat tocmai pe mine in multime sau ce l-a facut sa ma aleaga. Dar m-a ales! Si de atunci viata mea a fost complet data peste cap.
Aveam o zi obisnuita si eram relaxata din toate punctele de vedere. Nimic neobisnuit nu avea sa se intample. Cel putin asta credeam. Pana intr-o zi, cand vanatorul s-a apropiat de caprioara.

Avea un farmec aparte. Era sarmant si diferit fata de tot ce intalnisem eu pana atunci: Parfumul lui, pielea radianta si parul stralucitor ar fi intors privirile oricui. Nu stiam cum sa reactionez, eram crispata, dar nu doream sa lasa acest lucru la vedere: "Buna!", mi-a zis el. I-am raspuns si eu in aceeasi maniera. Eram curioasa, ma uitam la el si incercam sa inteleg ce aura misterioasa il inconjura de il facea atat de placut la prima vedere.
Recent pot spune ca secretul era gama de ingrijire pentru barbati de la gerovital H3 men. Wow! Incredibil ce impact poate sa aiba un deodorant bun asupra persoanelor cu care interactionezi. Nu as fi crezut vreodata ca ma voi lasa cucerita pe loc de... un deodorant!
Normal ca apreciez un barbatul bine imbracat si parfumat! Imi arata astfel ca se respecta pe sine si pe cei din jur. Asa a inceput toata povestea vanatorului si a caprioarei.

A trecut mai bine de 1 an de la acea intalnire, dar nimic nu s-a schimbat din ritualul de ingrijire a vanatorului meu. L-am intrebat zilele trecute de ce tocmai aceasta gama, avand in vedere multitudinea de game si firme disponibile pe piata. Mi-a raspuns fara ezitare ca firma Gerovital intelege absolut toate nevoile unui barbat modern. Mi-a dezvaluit secretul acestei game, si anume ca procesele metabolice si hormonale ale pielii sunt diferite, pielea barbatilor prezinta alte particularitati fiziologice decat pielea femeilor, de unde si nevoie de produse de ingrijire specifice. Si azi foloseste aceleasi produse. Aceeasi aroma de vanator il inconjoara si mi-e frica uneori ca nu cumva vanatorul meu sa nu ajunga sa fie vanat de caprioare! Dar ma linistesc repede cu gandul ca este doar al meu... si eu sunt a lui.
 
Cat de mult conteaza totusi ca un vanator modern sa fie ingrijit? Foarte mult, daca acesta vrea ca prada sa se lase vanata! Nu concep barbatul care se neglijeaza din motive de comoditate exacerbata! Am intalnit (spre neplacerea mea) si vanatorii din categoria aceasta. Vreti sa stiti parerea mea despre ei? Cu cat alearga mai mult dupa prada, cu atat prada fuge mai departe... de ei! Nu sunt ipocrita si nu fac complimente cuiva doar ca sa se simta laudat. Te laud doar daca meriti! Recunosc un vanator modern de la o posta (sau mai bine zis, ii miros).
Doamnelor, domnisoarelor, sfatul meu este: lasati vanatorul sa va vaneze, cadeti-i prada numai daca vanatorul este sincer, corect, respectuos, fair-play si mai ales daca inspira prospetime! A, si ar mai fi ceva. Daca barbatului tau nu ii place parfumul tau preferat, pe care il folositi cel mai des... SCHIMBATI BARBATUL! Niciodata parfumul!

Cu drag inchei povestea despre cum am fost eu cucerita si cum am ramas cucerita pana in prezent, pentru SuperBlog 2014, cu dedicatie pentru vanatorul meu!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu