duminică, 9 noiembrie 2014

Cu sau fara internet?

...Aceasta este intrebarea! Eu una am crescut jumatate din viata fara internet. Si pot spune ca am avut o copilarie foarte fericita si fara cablu de internet. Pentru ca aveam mai mult timp sa socializam cu lumea din jurul nostru, era mai simplu sa legi prietenii sincere, de durata. Traiam intens fiecare joc de-a v-ati ascunselea si radeam in fiecare zi. Astazi, desi tehnologia a avansat mult, ne limiteaza contactul cu lumea reala si ne ingusteaza orizonturile. Nu vedem mai departe de ecranul laptop-ului niciodata!
Nu stiam ce sunt alea routere, de exemplu. Dar eram fericiti ca stiam regulile unui joc pe dinafara. Nu aveam zece vieti si daca pierdeam la un joc pai asteptam urmatorul joc si o luam de la capat. Nu mai plangeam ca am pierdut o viata si ca nu meritam sau era musai sa dam "restart" daca voia X sau Y.
Viata era mai frumoasa pentru ca era traita in timp real si nu in timp virtual, iar copiii nu se plictiseau niciodata sa iasa la joaca. Pe cand un joc PC ii fascineaza pentru o perioada limitata de timp, dupa care se plictisesc si sunt in cautarea altuia si tot asa... Care mai este farmecul si ce vei povesti la randul tau copiilor tai? Cum te-ai jucat CS sau Dota si cate GOD-like-uri faceai? Poate copii moderni vor fi fascinanti dar pentru cat timp? Oare atat de mult ne schimba tehnologia? De ce preferam sa pierdem timp valoros pe internet si nu in natura? Parerile sunt impartite, oricat de contra as fi eu, probabil este cineva mai pro acestora ca niciodata.

                                                                                *

Cred ca nu sunt compatimita de impatimitii de internet, dar eu cu siguranta ii compatimesc pe ei. Mirosul vantului de toamna nu il poti simti navigand pe net si nici soarele nu te incalzeste din pozitia aceasta. Dar poate ca sunt mai de moda veche, tehnologia ma bate si la ora actuala si nu am ce face... Nu a fost un domeniu care sa ma pasioneze pana peste cap, astfel incat sa ii invat toate tainele si trucurile si mai stiu eu ce chestii care tin de tot ce inseamna tehnologie.

                                                                                 *

Nu sunt nici contra, dar nici prea pro internetului. Consider ca orice lucru are o limita, dar internetul vine cu solutii salvatoare pentru orice nevoie de-a noastra si de aceea castiga tot mai mult teren. Si aici ma refer la tablete sau laptop-uri, calculatoare si mai stiu eu ce, care ne sunt oferite de magazinul online www.mediadot.ro. Gama de produse este vasta. Cu greu rezisti sa nu iti achizitionezi si tu cate un obiect smart, ca sa fi in ton cu lumea. Mare succes, de pe acest site, am vazut ca au procesoarele Intel. Dar las pasionatii de IT sa se documenteze mai mult pe tema internetului sau tot ce tine de el si de tehnologie. Am ramas in urma la acest capitol, dar nu imi pare rau, caci am mai mult timp sa traiesc in lumea reala care ne inconjoara si traiesc fiecare moment, cu bune sau cu rele. Caci viata din asta este alcatuita. Nu trebuie sa o inlocuim in favoarea internetului. 

                                                                                  *

Traiesc viata in timp real. Asa va sfatuiesc si pe voi sa faceti. Nu pun internetul pe primul loc, pot trai si supravetui in lumea asta si fara. Va sfatuiesc sa luati si asta in calcul. Voi ce parere aveti. Cu internet sau fara?

Articol scris pentru SuperBlog 2014!

2 comentarii:

  1. Salut,

    Ma numesc Bitu Mihai si vreau sa te anunt ca au inceput inscrierile pentru concursul organizat de Mediapress Advertising SRL cu premii in valoare de 900 euro ( Locul 1 – 500 euro, Locul 2 – 300 euro, Locul 3 – 100 euro) si am fi onorati sa te numeri printer participantii la concursul nostru.
    In data de 10 decembrie vom da startul pentru publicarea de articole, asa ca nu mai este mult timp in care sa te poti inscribe la concurs.
    Pentru ati putea creea cont, trebuie sa intri pe www.bloghub.ro , platforma dezvoltata de noi pentru a putea organiza concursuri pentru bloggeri cat mai corect si cu o jurizare cat mai transparenta.

    Te asteptam sa te inscrii !

    Multumim !

    Bitu Mihai,
    SEO - Mediapress Advertising

    RăspundețiȘtergere