duminică, 2 noiembrie 2014

Dragoste la prima vedere!


Ne-am cunoscut pe internet. Desi relatiile la distanta nu sunt genul meu, am cochetat cu el luni de zile. Ii spuneam numai vorbe de lauda si in fiecare seara adormeam cu el in gand. Oare era posibil? Eu care eram impotriva unei relatii cu un strain, am ajuns sa ma indragostesc fara ca macar sa il cunosc personal. Acest lucru mi se pare impotriva firii, dar chemarea inimii bate de fiecare data logica creierului uman. Si eu am cazut victima in toata povestea asta! Ma gandeam ca daca ne vom intalni nu ne vom potrivi si o despartire era inevitabila. Refuzam sa cred acest lucru!
Cu toate astea, parca insista cu subinteles ca ar vrea sa ma cunoasca si el. Poate mai mult decat doream eu sa se intample acest lucru. Mi-a dat numeroase intalniri pe care le-am tot refuzat, dar sacul cu scuze care odata era plin a ajuns sa se goleasca. Nu  mai aveam scuze! Cum puteam sa il mai mint inca o zi ca sa aman cat mai mult intalnirea?

Nu am mai avut scapare! Intr-o zi friguroasa de iarna i-am dat intalnire si mi-a promis ca in cateva zile va avea loc. Nu credeam ca se va tine de cuvant. In ziua stabilita ne-am intalnit in oras. Era aproape seara si fulgii dansau in aer, creand un peisaj de basm, parca menit sa aprinda si mai mult focul dintre noi doi. Dupa lungi discutii l-am invitat la mine acasa. Semineul incalzea casa si fara sa stam pe ganduri ne-am intins pe covorul moale din fata focului bland si am inceput, usor-usor, sa ne eliberam de haine. Noaptea se anunta perfecta! Imi amintesc si acum primul lui sarut care a cazut gingas pe gatul meu. Avea buzele reci, dar am dat vina pe vremea de afara. Dar acest lucru nu m-a deranjat.
L-am lasat sa ma sarute si a doua oara. Era irezistibil iar eu cazusem in vraja lui! Ma lasam purtata de sentimente. Al doilea sarut a fost si mai pasional si a coborat putin, pana la pieptul meu. Nu am crezut in dragoste la prima vedere pana in acea noapte magica. Credeam ca lucrurile astea le intalnesti numai in povesti cu zane, printi si printese. Realitatea m-a surprins!



Si ca sa nu mai prelungesc suspansul, vreau sa va fac cunostinta cu EL! Este vorba despre parfumul Midnight Fantasy, parfum lansat de cunoscuta cantareata Britney Spears! Surprinse? Eu nu as fi! M-am indragostit pe loc de aroma acestui parfum. Este un elixir absolut imbatator de fructe delicioase care te transpune intr-un taram misterios, unde ispita si intriga se afla la tot pasul. Un parfum plin de mistere ascunse si intrigi deocheate. O dragoste ascunsa care se dezlantuie la miezul noptii, cand doar luna poate fi martor la pacatele noastre. Un mister deghizat intr-o sticluta eleganta si feminina. Imposibil sa ii rezisti!
Perechea mea am intalnit-o unde ma asteptam mai putin si anume pe un site cu parfumuri online la sectiunea parfumuri pentru femei. Doamnelor, sunteti curioase? Vreti sa va gasiti jumatatea asa cum am intalnit-o si eu? Sa stiti ca dragostea o puteti gasi in cele mai neasteptate locuri. Eu am trait experienta primei iubiri, pe care am cunoscut-o in mediul virtual.  Nu neglijati niciodata chemarea inimii, caci ea nu se inseala cand vine vorba de iubire. Si eu am fost sceptica la inceput, dar va garantez ca pe site-ul OnlineParfum.ro va veti gasi jumatatea! As putea spune ca este mai bun si decat site-urile matrimoniale care invadeaza internetul cu tot felul de anunturi, mai  mult sau mai putin adevarate. 

Parfumul este cartea noastra de vizita in societate. Ne place sa intoarcem priviri si sa ne simtim admirate. Doar cu ajutorul jumatatii mele eu reusesc sa fac acest lucru. In fiecare dimineata ma imbie cu aroma sa si imi face ziua mai buna. Iar noptile alaturi de el sunt cu totul magice!

Articol scris pentru SuperBlog 2014!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu