marți, 18 noiembrie 2014

Epilatul nostru cel de toate zilele!

Epilatul este un subiect vechi, de cand lumea, as zice eu, caci are radacini adanci in istorie si va dainui vesnic sau va pieri odata cu timpul. Doamnelor, este un subiect care ne priveste un mod direct, dar nu numai pe noi, caci si suflarea masculina alege uneori acest "sport". Da, nu mai este nimic tabu si nici o rusine ca un barbat care se respecta sa se epileze daca pilozitatea ii da prea multe batai de cap.

Si azi vreau sa vorbim deschis despre acest subiect, fara jena. Caci doresc sa cunosc cat mai multe pareri, de prin comentarii adunate (rad) si sa dezbatem impreuna problema. Nu ne place parul nedorit de pe corp. Asta se stie. Si facem absolut orice pentru a il indeparta. Eu una am trecut prin toate: de la prea taioasa lama de ras (ouch!), pana la cremele depilatoare care imi produceau o eruptie de toata uratenia pe zonele depilate (groaznic, cu greu am scapat de ea), pana la costisitoarele metode de epilare cu ceara... Sufera baba la frumusete, dar recunosc, nicio metoda nu a meritat pana acum efortul.

Pot insa sa va spun ca salvarea mea a venit de la Silk`n, cel care a adus si la noi in tara primele aparate de epilare definitiva, bazate pe cele mai noi tehnologii in materie de lumina intens pulsata (IPL), destinate saloanelor de infrumusetare sau cabinetelor cosmetice, dar, in aceeasi masura, si aparate destinate epilarii chiar la noi acasa (Home Pulse Light - HPL).


Am fost reticenta la inceput, caci pana la acel moment toate produsele si metodele folosite m-au dezamagit. Fiecare avea cate o parte negativa care imi producea disconfort. Dar nici nu sunt genul care sa se arunce cu capul inainte. Si am inceput sa cercetez terenul. Astfel, am aflat ca acest brand este prezent in peste 60 de tari si se bucura de un succes teribil, inca din anul 2006.
Si am gasit asa cea mai buna solutie pentru parul nedorit. Cel mai mult m-a incantat faptul ca pot avea rezultelele mult dorite, fara sa trec pragul saloanelor cosmetice. Modelul preferat de mine este cel din imagine. Imi place mult design-ul practic ce il face mai usor de folosit.


Am dorit sa impartesesc cu voi metoda mea de epilare, chiar din confortul propriului camin. Ce poate fi mai frumos de atat? Sa te trezesti intr-o dimineata rece si ploioasa, sa iti amintesti de programarea la salon si la cat de mult ti-ai fi dorit sa nu isi aminteasca cosmeticiana de ea. Cu greu iti vine sa iesi din casa doar pentru atat. Sau sa te trezesti si sa te indrepti spre aparatul propriu de epilare si sa te bucuri si de o cana de ceai fierbinte, in timp ce elimini parul nedorit?

Nu v-am convins? Eu cred ca cel putin v-am pus pe ganduri! Este o investitie pe termen lung foarte buna, ne salveaza timp si bani pretiosi, mie nu imi provoaca nici eruptii, si nici de taieri nu mai am parte, ca in cazul lamei de ras... Consider ca am ales cea mai buna metoda de a avea mereu pielea fina, mult visata! De ce sa mai suferim la frumusete? Tehnologia ne scapa de orice impediment neplacut, ca doar ne place sa gandim in viitor! Iar viitorul suna frumos, cu aparatul HPL! In majoritatea cazurilor, rezultatele unor astfel de sedinte se vad dupa circa 4 saptamani, dar rezultatele dureaza mult mai mult de atat. Este indicat sa facem macar 8 sesiuni de astfel de epilare cu laser, ca rezultatele sa fie foarte durabile, iar cresterea parului sa fie incetinita.
Silk`n este pentru mine! Nu vrei sa fie si pentru tine? Pentru voi? Merita sau nu incercat? Pupici! 

Articol scris pentru SuperBlog 2014!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu