sâmbătă, 1 noiembrie 2014

Pastram vie vacanta perfecta... pana la urmatoarea vacanta!

Of... Repede a trecut vara... Deja imi e dor de caldura pe care o emana si de libertatea pe care o aveam... Nu tu facultate sau alte treburi. Cum se face ca timpul petrecut distrandu-te trece asa repede? Nici nu apucam sa strangem suficiente amintiri pe cat ne-am dori, ca doar toti vrem sa avem ce povesti cand ne intoarcem din vacanta. Mereu exista cate un mic regret in ceea ce priveste acest aspect: poate ca trebuia sa ma dau in caruselul acela de mai multe ori sau sa vizitez mai multe obiective turistice sau sa fac mai multe poze etc.
Dar cum poti sa le cuprinzi pe toate, cand lumea este asa mare si de frumoasa, incat mi-ar trebui o viata de om daca as vrea sa descriu in cuvinte particica mica din lume pe care eu am vizitat-o. Voi ce parere aveti? Am dreptate sau ma insel? Adevarul este ca fiecare vede lumea in felul lui, dar cu totii suntem de acord ca orice forma sau culoare ar avea este cu adevarat FERMECATOARE!

                                                                            *
As vrea acum sa impartasesc si cu voi ultima si cea mai frumoasa vacanta de care am avut parte pana acum. A fost cea mai frumoasa vacanta si a venit cand ma asteptam mai putin. Vara doar ce se instalase si la noi si parea ca va fi o vara de neuitat, cu multe surprize placute. Parca se simtea in aer acest lucru. Fiecare zi ma incarca cu o energie pozitiva greu de descris. Dar cu toate ca ma trezeam zilnic mai zambitoare, la un moment dat mi-am dat seama ca si la mine venise, inevitabil, starea de monotonie. In fiecare zi ma trezeam in acelasi loc si faceam aproape zilnic aceleasi lucruri... Vara nu mai avea farmec! Incepusem sa ma plictisesc si sa imi doresc din ce in ce mai mult sa se termine vacanta.
Pana sa cad in abisul depresiei, mi-am amintit ca mie imi place vara si imi place caldura si oricat de rau mi se pare mie ca devine plictisitoare tot ii voi simti lipsa la final de sezon. Si am inceput sa caut solutii.

                                                                             *
Am inceput sa dau iama in site-urile de traveling si cu greu m-am oprit asupra unuia singur : CND Turism - Vacante Speciale! Nu mi-a venit sa cred cate destinatii turistice am reusit sa gasesc pe un singur site! Imi doream cu ardoare sa am parte de o vacanta speciala si am mers pana in panzele albe pentru ea! Si stiu de mult timp incoace ca mi-am dorit mereu sa vizitez Grecia! Tara cu cele mai frumoase insule si cele mai frumoase privelisti la mare. Plaje de vis pe care le-am admirat doar din poze, strazi incredibil de romantice si pline de... pisici! Oricat de ciudat ar suna acest lucru, Grecia e renumita pentru faptul ca pisicile fac legea la ei pe strazi, ca o paralela, cum fac la noi cainii maidanezi. Dar la fel de mult mi-am dorit sa vizitez si Bora Bora. Acel loc este, din punctul meu de vedere, paradisul! Nu am vazut in alt loc o mai limpede apa ca acolo.
Am avut noroc, Bora Bora se afla pe lista cu destinatii exotice ale agentiei de turism la care m-am oprit. Urma sa am parte de vacanta de vis mult dorita! Sau nu...

                                                                              *
Studenta fiind, nu am un venit sigur. Sau mai bine zis nu am niciun venit. Aproape orice suma mi se pare imposibila pentru mine si din entuziasmul meu exagerat am cazut in extrema cealalta. Voiam cu ardoare acea vacanta, dar cine ar fi vrut sa faca o fapta buna pentru mine? Minunea a venit din partea persoanei iubite! Doamne si cata fericire am putut sa simt in momentul cand am aflat ca deja rezolvase tot si minunata destinatie ne mai astepta decat pe noi! Ziua cea mare a venit si a fost urmata de o premiera pe tara: urma sa zbor pentru prima data cu avionul! O alta dorinta ascunsa a sufletului meu se indeplinise pe neasteptate. Lumea este extraordinara vazuta prin ochii pasarilor! Cu greu s-au scurs acele cateva ore care ne desparteau de vacanta mult visata! Si cand am ajuns la destinatie si am privit peisajul pe care altadata doar il poze il vedeam, toata oboseala parca a disparut. Nu voiam decat sa admir si sa fotografiez cat mai mult acel loc mirific. Bora Bora mi-a ramas in suflet si cu siguranta o parte din mine a ramas acolo, fapt ce inseamna ca va trebui sa ma intorc din cand in cand acolo ca sa umplu un gol din mine.

                                                                              *
Nu pot descrie exact in cuvinte niste sentimente pe care doar inima le poate intelege. Poate pentru unii o vacanta nu inseamna asa de mult, dar pentru mine este ceva special. Cum sa te plictisesti vreodata sa vizitezi lumea? Doar una avem si ar fi pacat sa o ignoram si pe asta. Voi cum ati petrecut ultima vacanta de vis? Ce destinatii ati vizitat sau ce ati vrea sa vizitati cat mai curand?
Sunt curioasa de raspunsurile voastre! Eu am indraznit sa lupt pentru un vis devenit realitate. Voi ce mai asteptati?

Articol scris pentru SuperBlog 2014!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu