luni, 29 iunie 2015

Review The ONE

Buna, dragilor! A trecut ceva timp de cand nu am mai postat, din pacate inca sunt in sesiune si nu pot sa ma dedic blogului pe cat mi-as dori. Dar printre picaturi, mi-am achizitionat doua produse indispensabile pentru un make-up reusit si anume: un fond de ten matifiant si o pudra din marca The ONE de la Oriflame.
Am tinut neaparat sa imi achizitionez un fond de ten matifiant, deoarece tenul meu are tendinta sa devina lucios peste zi (mai ales daca este cald) in zona ochilor si a nasului. Cand a aparut in catalog, am zis ca trebuie neaparat sa mi-l achizitionez. 
Bineinteles ca mi-am luat si o pudra, ca sa il fixez mai bine pe ten. Fondul de ten The ONE  Matte Velvet Foundation este in nuanta Light Ivory si are SPF 20, iar pudra Matte Velvet Powder este nuanta Nude Beige


Pot spune ca sunt foarte multumita de rezultat. Fondul de ten + pudra imi ofera un aspect uniform si mat pe o perioada indelungata, pana la 8 sau chiar 9 ore (in functie de vreme si de activitatile pe care le am peste zi) daca nu ating fata. 
Fondul de ten este foarte fluid, mult mai fluid decat ma asteptam eu sa fie un fond de ten matifiant, dar trec peste acest aspect. Va fac un swatch ca sa vedeti si cum se intinde:


Daca aplici o cantitate potrivita (si cand spun asta vreau sa remarc faptul ca prea mult fond de ten incarca tenul si ii da un aspect de ten cu maclavais) si o pelicula fina de pudra, atunci rezultatul este unul frumos!  Si dupa cum vedeti mai jos, este insesizabil. Cu toate acestea, face o treaba buna, iar eu sunt multumita de achizitiile mele. 


Cred ca fondul de ten si pudra vor fi potrivite pentru aceasta vara, mai ales ca nu imi place cand tenul meu luceste. Dar nu uit nici de lotiunea de zi cu SPF 30 si nici de crema hidratanta. Vara eu simt nevoia sa ii ofer tenului prospetime (si ca sa fiu un mic spoiler, in curand imi va veni o noua comanda Oriflame despre care va voi vorbi dupa ce va ajunge).
Voi ce parere aveti despre aceste produse? Folositi fond de ten vara? Astept pareri in comentarii! 

2 comentarii:

  1. Nu sunt o fana Oriflame, dar pot spune ca am auzit doar cuvinte de lauda despre aceasta gama :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am vazut ca multa lume este sceptica in ceea ce priveste produsele lor. Dar nu sunt asa rele, eu am produse care chiar imi plac si mereu incerc cate ceva nou de la ei, ^_^

      Ștergere