joi, 9 iulie 2015

Prezenta unei companii romanesti pe piata internationala de IT si comunicatii are un singur nume

                                           
                                                


Iar acest nume este Allview! Stai, vrei sa imi spui ca avem o firma care contribuie la dezvoltare pe piata internationala de noi tehnologii si mai este si firma romaneasca? Eu m-am lasat pacalita la inceput de numele brandului si puteam sa jur ca pe piata din tara noastra aparuse inca o firma straina, pregatita sa ne acapareze. Cum de am putut sa ma insel atat? Probabil cea mai plauzibila scuza ar fi faptul ca produsele pe care acestia le creeaza sunt foarte bune din punct de vedere calitativ si au si preturi pe care si ''omul de rand'' (adica eu) isi poate permite sa le plateasca.
Prima data cand lumea mea s-a ciocnit cu aceasta firma autohtona a fost cand mi-am dorit achizitia unui telefon mai performant, mai in ton cu moda, mai pe romaneste, un smartphone! Auzind numele pentru prima data, necunoscand nimic despre companie, mi-am achizitionat smarphone-ul cu o oarecare teama. Daca firma nu este buna? Daca voi avea surprize neplacute? Ce voi face? Ce, cum, cand, unde?

Am decis ca era timpul sa ma documentez mai bine cu privire la acest brand. Si am fost foarte surprinsa de ceea ce am aflat! Nu doar ca vorbim despre o firma autohtona care isi ofera produsele la noi pe piata, dar sunt cunoscuti si international si chiar au castigat teren datorita raportului calitate-pret! Si cine nu isi doreste un produs de calitate la un pret eccesibil?

Tot din cercetarile mele de spion amator, am aflat ca nu produc doar telefoane smart, ci si tablete si accesorii! Deja vorbim de un brand cunoscut, din ce in ce mai cautat pe piata internationala de IT si comunicatii. Eu deja am pus ochii pe un alt smartphone :

                                        

Allview A5 Quad Plus, spre exemplu, a fost dragoste la prima vedere. Din pacate mititelul asta este disponibil pentru precomenzi pe site-ul lor, dar pot astepta cumintica pana cand vor incepe sa fie livrate. Nu ma grabesc. Basca mai este si dual SIM si dispune si de internet 4G ca sa pot sa navighez pe internet fara sa am nevoie de o barca in prealabil.
 
Ia priviti ce informatii mi-a oferit site-ul despre el:
     
       Smartphone Dual SIM
       4G: FDD/800MHz, 1800MHz, 2600MHz
       4,5", IPS LCD Display, 854X480px
       CPU:Cortex-A53, 1GHz Quad Core
       SO: Android™ 5.1, Lollipop 
       Camera principala 5 MP, filmare HD, LED flash, face detection, face beauty, HDR
       Memorie RAM: 1GB
       Memorie Flash: 8GB
       Bluetooth: 4.0
       Baterie: Li-ion 1800mAh

Bine, poate ca nu am habar ce inseamna jumatate din informatiile de mai sus, dar tot laud performanta Allview pentru contributia pe care a adus-o pe piata romaneasca. Chiar ma laud si eu cu compania noastra si recomand cu mare drag produsele lor! 
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu