joi, 9 iulie 2015

Promovez frumosul prin culoare

Recunosc un lucru pe care probabil nu multe persoane il stiau despre mine, si anume faptul ca ador sa pictez. Asta nu ma face un pictor renumit. Nu cred ca imi permit sa ma ridic la rangul lui Picasso sau al lui Van Gogh, dar imi permit sa ma consider artista. Pentru ca promovez si creez frumosul si imi place ceea ce fac. Fie ca pictez sau creez obiecte handmade, tot ce tine de acest domeniu pe mine ma defineste ca om.
Am lasat pictatul pentru o perioada lunga de timp din pacate. Dar de fiecare data cand ma uit la tablourile pe care le-am pictat cu mult timp in urma, realizez ca pasiunea aceasta nu s-a pierdut. Din dorinta de a reveni la prima ''iubire'', am inceput sa caut cele mai bune magazine cu cele mai bune produse in materie de pictura, iar in final l-am descoperit pe cel mai bun: http://www.colorit.ro/                          

Probabil sunteti curiosi de ce am ales Colorit.ro - dintr-o multime de motive si bineinteles, toate pozitive! Cand am vizitat prima data site-ul, primul lucru care m-a incantat si m-a surprins placut a fost diversitatea produselor lor! Pensule, panze, acrilice, sevalete, rame, absolut tot ce iti poate trece prin minte gasesti la ei!
Iar pictorita din mine si-a ales cateva materiale, am pus de ceva vreme ochii pe ele si va las si link-urile, poate va inspira si pe voi!
Imi plac la nebunie panzele lor pentru pictura, iar pretul lor mi se pare foarte accesibil! Iar acest aspect ma incanta, mai ales ca eu, ca studenta, nu am venituri mari (am doar bursa de studii).


Si ca sa imi pun imaginatia la joaca, am aruncat un ochi si peste culorile acrilice, fara de care nu puteam sa pictez.


Avem artiste printre cititoare? Pot spune ca de acum inainte mi-am gasit magazinul de incredere in materie de... FRUMOS! Nu gasesc alt cuvant sa definesc aceasta meserie! Va arat mai jos o lucrare de a mea. Si cu ajutorul celor de pe Colorit.ro, sunt convinsa ca voi face mult mai multe. Deoarece cel mai surprinzator lucru la ei a fost nu doar faptul ca isi livreaza produsele cu o promptitudine impecabila, dar ofera si sfaturi si detalii tehnice clientilor lor.
                      

Recomand cu mare caldura magazinul Colorit, pentru diversitatea produselor pe care o ofera, oferindu-ti astfel posibilitatea sa experimentezi intr-o mie de feluri cu produsele lor, dar si pentru viteza rapida de expediere a comenzilor si nu il ultimul rand, existenta unui departament tehnic care care te poate ajuta cu sfaturi si detalii tehnice despre produse, ca un prieten bun.
Pentru copii si pentru artisti, pentru pasionati si iubitori de frumos, pentru toti cei care doresc sa experimenteze, am vrut neaparat sa impartasesc cu voi aceasta pasiune a mea. De fiecare data cand pictez, simt ca mi se limpezesc gandurile si totul devine mai clar. Iar problemele isi gasesc de la sine rezolvarea cand ma pierd in opulenta culorilor...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu