duminică, 6 septembrie 2015

Toamna Bloggerilor 2015 iti poate aduce multe surprize!

Cand am inceput sa scriu pentru BlogAwards, primul gand pe care l-am avut a fost ca imi voi imbunatati raza subiectelor de articole pe blog. Nu ma gandeam ca munca imi va fi rasplatita, iar la unele campanii sa am parte si eu de cateva premii. Acest lucru m-a bucurat enorm, deoarece pe BlogAwards am castigat pentru prima data ceva cu un articol scris de mine!
   
In articolul de astazi, vreau sa va fac cunostinta si sa promovez cateva gadget-uri de la o firma foarte renumita si iubita: Allview! Si nu este vorba de orice firma, vorbim chiar de o firma romaneasca ce produse, importa si distribuie telefoane Dual SIM si produse electronice.  Care sunt cele mai cumparate gadget-uri? Evident, este vorba despre smartphones! Indiferent de ce nume complicat si kilometric poarta, lumea isi doreste si isi cumpara smartphone-uri, deoarece este cea mai practica solutie cand suntem plecati de acasa, dar vrem sa ramanem conectati la o lume intreaga.

Recomandarea mea? Allview A5 Quad Plus 



De ce? Pentru ca eu nu sunt o fana a extremelor, imi place lucrul echilibrat, iar acest smartphone se incadreaza in aceste norme. Are un display de 4,5'' IPS OGS, este CEL MAI ACCESIBIL SMARTPHONE DUAL SIM DIN PORTOFOLIUL ALLVIEW, cu cunectivitate 4G pe ambele SIM-uri. Faptul ca ruleaza cel mai recent sistem de operare Android 5.1 Lollipop si este disponibil in doua variante de culoare: alb si negru. Un plus este si faptul ca pastreaza design-ul tineresc si minimalist al gamei Young!
Credeti ca ma opresc aici? Nu! Telefonul acesta inteligent are integrat un procesor Cortex A53 Quad Core si solutia grafica Mali T720, iar pentru un (super-mega) plus de performanta (am pierdut numarul de plusuri, deja) vine si cu 1 GB memorie RAM si 8 GB memorie Flash, ce poate fi extinsa daca adaugi un card microSD de pana la 32 GB! Doar memoria telefonului te face sa exclami ''wow''.


 Allview

Si tocmai cand credeati ca am terminat cu vorba, ei bine, gresiti... Telefonul dispune si de 2 camere foto de 2 MP, respectiv 5 MP BSI (Black-illuminated sensor), cu Autofocus si un numar impresionant de functii:

      - Gesture shot;
      - Face beauty;
      - Panorama;
      - HDR sau Multi Angle.


Daca va pica vreodata acest telefon in mainile mele, cred ca nu l-as lasa pana nu descopar cele mai ascunse functii pe care le are. Sau probabil l-as lua doar pentru a face poze cu el... Dar pentru impatimitii de tehnologie, il recomand cu drag, este un telefon care merita atentia cumparatorilor. Pentru cei si mai impatimiti sau pentru impatimitii fara leac, va las si alte propuneri de unde sa il alegeti pe cel care v-a facut cel mai mult cu ochiul!

Allview P6 Qmax cu display generos de 5,95"

Noul flagship : X2 Xtreme

Tablete Quad Core din gama Viva

Si lista poate continua, dar va las sa explorati universul Allview chiar pe site-ul lor, allview.ro
Acum, Toamna Bloggerilor 2015 iti poate aduce si tie surprize placute! Participa la cel putin 4 campanii din cadrul ei, caci nu se stie de unde sare iepurele si poti face captura toamnei, cum s-ar zice. Lasati imaginatia si creativitatea sa curga in randuri printre articole, iar munca va va fi cu siguranta rasplatita!   

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu