luni, 26 octombrie 2015

La canuta cu poezii



Azi va invit la o cafea
Servita la masuta mea,
Intr-o amiaza insorita!

Fara motiv vreau sa vorbim
De fel si fel de chestiute,
De cel mai nou site de canute
Abia descoperit!

El se numeste simplu ''Magazinul de cani''
Unde gasesti cani amuzante,
Cu drag pictate, colorate.
Ce-ti poti dori mai mult de-atat?

Poate ca vrei sa bei un ceai
Dintr-o canuta dragalasa,
Ce poarta o hainuta groasa.



Am auzit ca vrei si tu
Seturi de cani originale.
Pot sa iti recomand, de vrei
Seturi de cani cu animale!

Acum ca stam la o sueta
Si ziua pare chiar perfecta,
Spun sa sarbatorim!

Un biscuite si un ceai
Baute intr-o zi de mai
Trecuta, mult prea repejor
In mrejele secundelor

Pe care Tatal Timp,
Care-i mereu grabit
Ni le rapeste.

Parca vorbeam de-un magazin
De cani, care mai de care
Ce-ti pot aduce, zi de zi
In loc de ploi si nori, doar soare!

Caci o cana obisnuita
Nu are acea magie,
Care te-ar face fericita
Si ieri, si azi, si-acum si maine!

Eu, sincer, am o slabiciune
Pentru cafea!
Si as putea sa ma numesc expert
Cu cana mea!


Drag cititor, mai vreau sa-ti spun
Ca o cana de calitate
Se recunoaste dintr-o mie!

Si poate suna a SF, 
Dar crede-ma, eu nu te mint
Si poti si tu sa te convingi,
Sa-mi dai dreptate mie.

Si am crezut ca numai eu
Am drag de canile haioase.
Dar se pare ca nu-i asa.

Stiu ca si tu iubesti si-adori
Spun minciuni?
Atunci ma scuzi,

Dar stiu ca nu poti rezista,
Caci ispita este mult prea mare
Si stiu ca vrei cu ardoare
Sa primesti una, de Craciun!

Cafeaua s-a racit in cana -
Inseamna ca vorbim de mult.
Dar timpul a trecut placut
Deci, nu ma plang!



Si as fi vrut, sincer, sa-ti spun,
Mult mai multe povesti.
Dar stiu ca esti un om grabit
Si-ai sa te plictisesti...

Dar simt asa un fior bland
Ce imi strabate corpul,
Si-mi vine-n minte acum un gand
Stand la un ceai fierbinte,

Ca orice sentiment uman
Este legat  in mare parte
De un obiect care-i e drag. 

Si am si eu canuta mea
Ce ma-ncalzeste-n nopti de toamna.
Dar fie vara, fie si iarna
Tot ea se afla langa mine

Atat la rau, cat si la bine
Si vreau sincer sa-i multumesc
Si sa ii spun ca o iubesc!

Caci ea ma face sa zambesc
Atunci cand sunt mai trista,
Si ceaiul e mai bun din cea
Atunci cand sunt racita!

Dac-ai ajuns pana aici,
Eu te felicit!
Caci sunt si eu blogger citit,

Multumita celor care
Au avut acea rabdare
Sa termine niste strofe
Scrise de cu seara!

     Articol scris pentru SuperBlog 2015!

2 comentarii: