vineri, 16 octombrie 2015

Laptopul meu are nevoie de ajutorul IT Premium

Sunt o fire pragmatica si mi-a placut dintotdeauna sa am grija de obiectele personale, pana la cele mai mici detalii in ceea ce le priveste. Pentru ca o zicala cunoscuta spune ''cum le ingrijesti, asa le ai'', la fel si eu am hotarat sa acord atentie inzecita in tot ce fac. De ce? Pai, unii arunca painea la gunoi, iar altii nu au ce manca. Pe principiul ca este bine sa fii si putin ecologic si sa nu faci risipa de niciun fel, sa ingrijesti ce ai, ca sa il tii pentru o perioada indelungata. Pentru ca mie imi plac doar afacerile pe termen lung. Cam de-aia... 
Si chiar ma gandeam zilele astea ca laptop-ul meu merita toata grija pe care i-o pot oferi eu sau de ce nu, chiar de la IT Premium. Ce este IT Premium Este cel mai profesionist magazin on-line ce comercializeaza produse de cea mai buna calitate pentru laptop-ul tau, dar ofera si cele mai bune servicii de curatare profesionala a acestuia. Iar mie mi-a placut mereu sa lucrez cu profesionisti!
Intrebarea cea mare cred ca este: cum iti dai seama ca laptop-ul tau are nevoie de o curatare serioasa? Fii atent la semnalele pe care ti le da: daca ti se pare ca in ultima perioada se incalzeste excesiv, se opreste sau se restarteaza fara vreun motiv anume, inseamna ca are nevoie de o curatare atenta - iar daca nu a fost niciodata curatat de cand l-ai achizitionat, atunci ai un motiv in plus sa nu mai stai pe ganduri si sa iei masuri! Este investitia care te poate scapa de defectiunile majore pe viitor! Investitie minima pentru maxim de eficienta!
                                                    

Eu sunt posesoarea unui laptop Asus din seria X si nu va puteti imagina ce fericita am fost sa descopar ca cei de la IT Premium  ofera  servicii de curatare laptop Asus acum la un pret destul de redus (dupa parerea mea). Pentru ca laptop-ul meu parca tipa dupa o pauza, prin metode silentioase numai de el intelese, am decis ca este timpul sa ii dau ascultare si sa ii fac pe plac - in fond si el imi suporta mie toate cele 10 degete de la maini pe tastatura lui delicata. Am analizat foarte bine avantajele si am ajuns la o concluzie simpla: Merita investitia! Cu o suma mica, ai parte de un serviciu de curatare care cuprinde demontarea integrala a echipamentului de laptop, notebook sau netbook, curatarea fiecarei componente in parte, ai parte de inlocuirea pastei termoconductoare pentru a asigura astfel eficienta sistemului de racire, suflare cu aer comprimat a placii de baza si a altor componente in vederea inlaturarii prafului depus la suprafata acestora si nu numai. Cred ca laptop-ul meu s-ar simti ca la spa daca i-as achizitiona un asa pachet de tratamente! Ce sa mai, cred ca il voi trimite in vacanta!
Asadar, am cerut ajutor, l-am gasit! Am plasat comanda pe site-ul IT Premium, am facut frumusel bagajele laptop-ului si l-am trimis in vacanta la spa, sa se relaxeze cateva zile, sa aiba parte de cateva sedinte de infrumusetare si detoxifiere, ca sa se intoarca la mine cu bateriile incarcate si pregatit pentru noile zile de munca ce vor urma dupa aceea! Si am uitat sa mentionez ca s-a intors din vacanta si cu haine noi - adica o noua geanta in care sa il transport mai usor oriunde cu mine in  calatorii!    

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu