vineri, 16 octombrie 2015

Domnule fotograf de nunta din Bucuresti...


 

Bineinteles ca astazi nu este o zi obisnuita. Este probabil cea mai importanta zi din viata mea, ziua in care urmeaza sa spun ''DA!'' jumatatii mele, care m-a ales pe mine sa ii fiu alaturi toata viata. In clipele astea ma simt cea mai fericita. Ma uit in jurul meu si vad aranjamentele florale care imi impodobesc curtea si mesele, in asteptarea invitatilor. Este incredibil cat de frumoase sunt micile detalii, despre care se stie ca fac intotdeauna diferenta. Domnule fotograf, te rog sa surprinzi in pozele tale aranjamentele florale. Vreau sa imi amintesc de ele toata viata. Dar nici nu spun aceste cuvinte cu voce tare, acest om surprinde in cateva poze acele flori delicate, inchizandu-le astfel intr-o poza care ca dura o viata. Un fotograf de nunta care isi ia treaba in serios - zic eu.
Nu inteleg de ce acum clipele parca se scurg cu incetinitorul. Lumea vorbeste in jurul meu, dar eu sunt tot in lumea mea, parca plutesc pe un norisor, Domnule fotograf de nunta, te rog sa surprinzi nostalgia de pe chipul meu - sunt fericita desi ma abtin cu greu sa nu imi manifest fericirea ca un copil - te rog sa surprinzi fericirea de dincolo de aparente...
Nu am ratat nicio traditie pe care orice mireasa de la noi le face - bradul, voalul, galeata cu apa, turta... Domnule fotograf de nunta, te rog sa prinzi in imagini aceste lucruri, ca sa vada si copii si nepotii mei ce traditii se urmau odata...

Sursa foto - Pinterest
Credeam ca imi va fi greu sa gasesc un om care sa imi creeze cele mai minunate fotografii. Dar Casa Anke mi-a pus la dispozitie exact ce am nevoie. Ce servicii disponibile are? Daca esti din Bucuresti ai noroc (ai fotograf nunta Bucuresti), aceasta agentie dispune de fotograf nunta si foto video nunta. Eu asa am reusit sa captez pentru totdeauna cea mai importanta zi din viata mea. Dar oare imi poti citi gandurile, cand iti zic toate astea? Imi poti auzi gandurile? Nici nu ai idee cat de tare pot sa vorbeasca, desi nu rostesc niciun cuvant. Domnule fotograf de nunta, te rog sa surprinzi vocile interioare care nu imi dau pace! Deja am ajuns la altar, cand oare a trecut timpul asa repede? Ajung in dreptul LUI si il privesc in ochi. Sclipirea din privirea lui ma copleseste, l-as lua in brate si l-as saruta patimas, dar formalitatile imi impun sa ma controlez, pana ce slujba se va incheia. Domnule fotograf de nunta, te rog sa surprinzi sclipirea din ochii lui, vreau sa imi amintesc mereu de iubirea care mi-o poarta, chiar si atunci cand nu este langa mine. In fata altarului ma simt de parca as fii printre ingeri, iar acestia ne ocrotesc sub aripile lor protectoare, pe masura ce noi ne facem juramintele sfinte unul celuilalt. Ma simt binecuvantata si iubita, ma simt implinita, fericita, simt fluturi in stomac si mai ca imi dau lacrimile de fericire... Domnule fotograf de nunta, te rog sa surprinzi furtuna de sentimente care au pus stapanire pe mine.

Casa Anke m-a insotit si la restaurant prin reprezentantii ei fotografi si cameramani, doar nu era sa las petrecerea sa se risipeasca in amintiri. Normal ca trebuia sa surprind si bucuria invitatilor mei. Invitati care sunt fericiti pentru fericirea mea. Oameni calzi, zambitori, mereu veseli si deschisi la suflet... Domnule cameraman, te rog sa filmezi chipul fiecaruia in parte, ca sa imi amintesc mereu cine a fost alaturi de mine in ziua cea mare!
Am omis cumva, ceva?  Se prea poate. In aceasta zi esti suprasolicitata, esti vedeta cum s-ar spune, toti vin sa felicite viitorii miri, iar tu ai obligatia morala sa acorzi putina atentie fiecaruia in parte. Domnule cameraman, te rog spune-mi ca nu ai oprit o secunda camera! Spune-mi ca la sfarsitul acestei zile imi vei inmana amintirile cele mai frumoase! Cu inima deschisa te voi recomanda si eu altor viitoare mirese care isi doresc servicii profesionale de foto/video.
Pentru cel mai important eveniment din viata ta, nu uita sa apelezi la Casa Anke. Fie ca doresti: fotograf nunta, foto video nunta sau fotograf nunta Bucuresti, pe toate le gasesti, la Casa Anke Bucuresti! Am facut cumva si o rima? Ciudat cum la nunta ta iti vin cele mai nastrusnice ganduri si amintiri, parca toata viata ti se desfasoara prin fata ochilor si iti amintesti fara sa vrei toate lucrurile pe care le-ai facut in viata si te gandesti ca acum vei trece la un alt nivel. Mult mai important... poate la fel de important ca amintirile pe care fotograful le surprinde in ziua nuntii. Caci, da, nunta nu este o zi oarecare, este ziua pe care doresti sa o tii minte toata viata!       

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu