miercuri, 7 octombrie 2015

Today`s shopping

Pe o zi asa superba, nu aveam cum sa nu ies din casa! Bine, recunosc, adevaratul motiv pentu care am iesit azi din casa a fost faptul ca am inceput facultatea... Of, of of... In fine, dupa cum spuneam, noroc cu soarele care mai straluceste, ma bucur de el cat mai pot, ca am mai facut cateva mici cumparaturi, pe care vreau sa le impartasesc cu voi si sa va cer si parerea.
Si in poza de grup este crema antiimperfectiuni de la Gerovital si un buretel foarte fain cu care iti poti face un coc foarte sic!


Crema antiimperfectiuni de la Gerovital cu extract ecocertificat de floare de colt, acizi din fructe, unt de cacao, ulei de soia, jojoba si sootex este special conceputa pentru a uniformiza tenul, redandu-i acestuia stralucire, estompeaza petele pigmentare ramase pe ten de la acnee. Are o actiune complexa de decolorare a petelor si indeparteaza stratul de celule moarte de pe suprafata pielii prin efectele acizilor din fructe.
Previne aparitia petelor noi si imbatranirea accelerata a pielii, hidrateaza si hraneste epiderma si reface filmul protector superficial. Nu contine conservanti. Pretul lui in magazin: 21,50 lei.


Si al doilea produs, dupa cum am spus mai sus, este acest buretel de par, cu care iti poti face un coc trendy. Eu de mult imi doream unul, abia astept sa il folosesc! Am dat 6 lei pe el.


Voi ce cumparaturi ati facut astazi? Ati incercat aceasta crema de la Gerovital? Daca da, ce nota ii acordati, merita investitia sau nu?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu