joi, 8 octombrie 2015

Colop... si totul este mai usor!

Suntem ocupati, poate prea ocupati sa ne mai bucuram de micile placeri ale vietii, prea ocupati sa petrecem mai mult timp alaturi de cei pe care ii iubim, poate prea ocupati sa ne mai bucuram sufletul cu lucruri care conteaza cu adevarat. Dar ce inseamna sa ai parte de o bucurie simpla, care sa iti incante sufletul? Pentru mine inseamna lucruri marunte, oferite sau primite cu drag, poate cadouri simbolice, personalizate, unice, asa cum suntem fiecare in parte. 
Coincidenta sau nu, s-ar parea ca cei de la Colop mi-au citit gandurile. Si astfel au pus la dispozitie publicului larg o gama de stampile unice, colorate, jucause as putea spune, cu care sa ii surprinzi pe cei din jurul tau. Chiar si eu am fost surprinsa si cred ca voi ajunge sa comand o gama larga de stampile personalizate pe care le voi tine pe birou. Eu am un doctor de familie la care ma duc de cand sunt mica si care la sfarsitul fiecarei vizite la cabinet ma stampila pe mana, ceva de genul ''gata ai fost consultata''. Era un ritual nelipsit! Acum ma amuz singura cand imi amintesc acest fapt.

                                

Cu o nota de personalizare unica in lumea stampilelor, Colop iti asigura doza de autenticitate de care ai mereu nevoie. Fie ca ai de stampilat niste documente importante, fie ca ai o biblioteca personala acasa si vrei sa ti evidenta fiecarei carti in parte (cum este si cazul meu), cu sigurant iti vei gasi perechea perfecta! Pentru ca aici vorbim de o firma profesionala, poti chiar sa iti personalizezi stampila cu ce imagine vrei tu.

                                            colop_marking-solutions_proba

Recent, am fost invitata la ziua onomastica a unei prietene. Eram tare nedumerita cu ceea ce ii voi face cadou. Deja stiam banalele si previzibilele truse de make-up sau flori pe care urma sa le primeasca. Sau ramele foto care mai de care mai colorate si lucrate sa iti ia ochii. Nu stiam ce sa ii fac cadou! Vroiam ceva unic, cu care sa ies eu in evidenta, ca persoana care inmaneaza cadoul.
Eram pusa in dificulate. Asta pana cand mi s-a aprins beculetul si m-am gandit la Colop! Sigur imi vor creea cadoul perfect. Zis si facut! Am ales o poza draguta si un mesaj despre care stiam ca o va caracteriza pe sarbatorita si tot ce a trebuit eu sa fac a fost sa plasez comanda pe http://www.colop.ro/ si apoi sa astept cumintica. Mare a fost bucuria sarbatoritei cand a vazut stampila personalizata! Mai avea putin si stampila si peretii din casa de dragul ei! Iar bucuria mea a fost pe masura cu a ei, caci de acum inainte stiu exact ce cadou sa ofer celor dragi! 
Vreti si voi sa oferiti cadouri unice? Accesati link-ul acesta http://imagecard.colop.com/?home=1 si lasati-va pur si simplu imaginatia sa zburde!

Articol scris pentru SuperBlog 2015!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu