luni, 5 octombrie 2015

Un par sanatos ajuta povestile sa aiba un final fericit

Ca orice doamna si domnisoara din aceasta lume, bineinteles ca si eu am o mare slabiciune in ceea ce priveste podoaba mea capilara. Imi place sa ii ofer cea mai buna ingrijire si nu glumesc cand spun asta! Pentru ca pana acum putin timp, parul meu nu avea inca statutul de ''podoaba'', ci mai degraba capatase un aspect sarmos, devenise uscat si evitam sa ies cu parul desfacut din aceasta cauza. Mascam imperfectiunile sub un coc... si atat!

Problemele legate de aspectul parului au fost mult timp tratate superficial. Poate ca tehnologia nu era la fel de avansata sau poate nu se punea accentul pe ceea ce trebuie... Parul meu a suferit o gramada de transformari! Multe colorari si decolorari si intins cu placa, au dus treptat la degradarea acestuia! Noroc ca acum avem experti care ne sar in ajutor!


Am descoperit gama de la Gerovital Tratament Expert, doctorul personal al parului tau din pura intamplare, cand ma plimbam prin supermarket. Mi-a facut cu ochiul ambalajul nou pe care nu il mai intalnisem pana acum la produsele Farmec. Am luat un flacon si am citit pe el: Tratament Expert. ''Wow!'', mi-am zis, este ceva nou! Impulsul de moment m-a facut sa cumpar Samponul nutritiv, mai ales ca are un pret numai bun pentru toate buzunarele! 

Acum parul meu isi ia portia de elemente nutritive de doua ori pe saptamana si pot spune ca rezultatele mi-au depasit asteptarile! Parul meu este mai sanatos, are un luciu captivant, este mai rezistent la razele UV dar si la frig! Ma simt ca o Ileana Cosanzeana moderna! Niciun factor nociv nu il mai agreseaza, iar eu am capatat o incredere in mine fantastica, mai ales ca acum prietenul meu imi complimenteaza look-ul de fiecare data cand ne vedem! Ma simt in al noualea cer cand imi spune: ''Ce bine iti sta parul astazi''!
A, da am omis sa specific faptul ca gama Expert este de un profesionalism imbatabil si s-au gandit la toate problemele legate de podoaba capilara.

Ce vreau sa spun este ca pe langa sampoane si balsamuri, gasesti si seruri pentru par, masti care mai de care mai protectoare si hranitoare si cel mai genial lucru (dupa parerea mea) este kit-ul de regenerare a parului, pe care nu am ezitat sa il incerc! Acum folosesc o gama completa de ingrijire a parului, sampon, masca, tratament si am uitat complet de probleme! Iar aceste randuri sper sa ajute si alte Cosanzene aflate la ananghie! De acum inainte, orice Ileana Cosanzeana se poate bucura de povestea ei, care va avea mereu un final fericit si stralucitor!

Articol scris pentru SuperBlog 2015!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu