vineri, 2 octombrie 2015

Today`s shopping

Cumparaturi pe care le-am facut ieri, dar pe care vi le arat astazi! Timpul nu mi-a permis ieri sa va scriu ceva despre prima zi de facultate. A fost o zi destul de lunga, dar care s-a incheiat cu cateva cumparaturi. Nu sunt cine stie ce, dar hai sa vi le prezint!
      
      In poza de grup avem asa : 

      1) Balsamul Ultimate-Repair de la Gliss - Schwarzkopf

      2) Apa micelara de la Garnier
   
      3) Fixativul styling spray Volume Sensation de la Nivea

      4) Dischete demachiante de la Ops
      

Balsamul reparator Gliss Ultimate-Repair este un produs pe care doream sa il achizitionez de ceva vreme, din cauza faptului ca parul meu a inceput sa se despice la varfuri si sa capete un aspect tepos. Miroase foarte bine si are si un pret accesibil de doar 11 lei. Este un balsam de tip leave-in, adica il poti aplica pe parul ud sau uscat si il lasi sa actioneze (nu se clateste parul dupa folosirea lui). Chiar de la prima aplicare am observat ca parul a devenit usor de descurcat si l-am pieptenat mult mai usor. Are in compozitie keratina lichida, ingredient ce ajuta la restructurarea firului de par.


Mi-am cumparat si varianta travel size a apei micelare de la Garnier (cea roz) si a fixativului Styling Volume de la Nivea. Mi se par foarte practice si comice in acelasi timp. Sunt produse pe care nu le-am mai incercat, de aceea am preferat varianta mini a acestora. Apa micelara am folosit-o deja si pot spune, la o prima impresie, ca deja o ador! Fixativul il pastrez pentru duminica, pentru ca merg la o nunta si vreau sa am cu ce sa imi fixez bine coafura! In poza par mai mari produsele, dar apa micelara are doar 125 ml si am achizitionat-o cu doar 7 lei (aproximativ) , iar fixativul are doar 50 ml si a costat doar 4 lei (va rog sa ma iertati, dar nu mai tin minte pretul exact).


Ca sa am cu ce sa aplic lotiunea micelara, mi-am cumparat si un pachetel micut de dischete demachiante de la Ops. Nu sunt cele mai grozave, dar au avut pretul modic de doar 3 lei si un pic si am zis ca este suficient pentru mine. Are 80 de bucati.


Mai stiti voucher-ul de cumparaturi de la H&M, despre care v-am vorbit in articolul de AICI? Ei bine, mi-am achizitiona cateva articole vestimentare tare dragute! Ce-i drept, nu sunt in ton cu vremea de afara, dar pur si simplu nu m-am putut abtine! Mi-am luat doua rochite absolut superbe, una cu model floral si una cu buline si o vestuta din denim.
  

Ce parere aveti de cumparaturile de azi? Va plac? Astept parerile voastre despre produse in sectiunea comentarii. Daca ati mai folosit vreun produs de beauty din cele prezentate mai sus, as vrea sa stiu pe care anume si daca v-au placut sau nu! Va imbratisez cu drag!

2 comentarii:

  1. Eu am folosit voucherul pentru 2bluze :) as da si eu o tura prin auchan, poate e si la noi apa micelara asa ieftina.a mea e pe terminate.sa le folosesti cu drag!
    Http://paginidezisinoapte.ro

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa sa faci, ma gandesc ca in perioada asta poate au reduceri mai substantiale, eu am descoperit asta din intamplare, dar mi-a prins bine! :)) Multumesc pentru feed-back, o sa iti adaug blogul la favorite, sa il citesc zilnic :D

      Ștergere