luni, 9 noiembrie 2015

Am mereu unealta potrivita

Draga mea prietena, spune-mi sincer, de cate ori te-ai lovit de o situatie in care trebuia sa repari un gardulet de lemn din gradina, sa modifici sau sa schimbi ceva (orice), dar sa renunti la idee, pentru ca nu ai uneltele potrivite la indemana, iar varianta ''chem pe vecinul, ca e priceput'' s-a consumat de mult (ca doar ce l-ai rugat saptamana trecuta sa iti bata un cui pe nu stiu unde si nu poti sa faci abuz de favoruri tot timpul)?
Da, poate o sa spui ca astea sunt treburile unui barbat, ca femeile nu au ce cauta sa umble cu ciocanul, lopata sau ferastraul in mana pentru ca ne stricam manichiura proaspat facuta. Dar, doamnelor, suntem in secolul XXI, este vremea sa invatam sa devenim putin independente din orice punct de vedere si sa nu ne asteptam sotul, prietenul, colegul sa ajunga de la serviciu ca sa ne schimbe un bec sau mai stiu eu ce. Sa nu ne mai speriem cand avem gazonul putin netuns pentru ca ne este frica sa ne apropiem la mai putin de 1 metru de masina de tuns! Numai, este timpul sa incepem o revolutie si sa declaram razboi acelor scule electrice, care ne provocau numai cosmaruri! 

Sursa foto -AICI
Glumesc, doamnelor, nu trebuie sa va razboiti cu aceste unelte, pentru ca GTools, magazin de scule electrice, are grija ca toata lumea sa se imprieteneasca rapid cu orice tip de unealta, destinata sa faca treaba grea in locul tau. De ce GTools? Pentru ca sunt rezultatul a 20 de ani de experienta care isi continua ''traditia'' si astazi. Pentru ca atunci cand vine vorba de propriul tau camin, nimic nu este mai important decat garantia lucrului bine facut, ce vine (in mod direct) odata cu calitatea uneltelor in folosinta. Magazinul de bricolaj pune la dispozitia oricui cele mai bune si complete solutii, de la echipamentele de protectie, care sunt indispensabile in orice lucrare pe care o efectuezi, pana la masini si scule electrice, amenajari interioare/exterioare, echipamente de sudura, drujbemotocoase, materiale de constructii si asa mai departe... Sunt convinsa ca oricare dintre noi este preocupat chiar si de cele mai mici detalii atunci cand vine vorba de propriul camin, de aceea indemnul meu este sa devenim noi insine mesterul casei noastre! Iar acum, cu ajutorul GTools toti avem aceasta posibilitate.

Sursa foto - AICI
Pot sa ma laud singura? Am facut un upgrade urias in viata mea: m-am decis sa trec de la Cenusareasa cea neajutorata, la persoana priceputa in toate! Iar un mester adevarat dupa unelte se cunoaste, pentru ca GTools inseamna profesionalism!
Draga mea Cenusareasa moderna, sa stii de la mine, cu uneltele potrivite nu a fost nicicand mai usor sa iti amenajezi chiar singura propria gradina, dupa propriul gust! Recunosc, atunci cand m-am vazut cu uneltele potrivite pe mana, nu am mai stat pe ganduri - deja imi imaginam cum va arata viitoarea mea gradina, un proiect do it yourself personal.
     
Povestea mea incepe de fapt, chiar de la inscrierea la facultate : sunt studenta in ultimul an la Peisagistica, un domeniu relativ nou in tara noastra, dar in acelasi timp complex. De ce spun complex? Deoarece ca viitor inginer peisagist, misiunea mea pe acest pamant va fi sa amenajez parcuri si gradini publice/private , iar acest lucru nu va fi posibil niciodata, daca nu dispun de uneltele potrivite de gradinarit - si credeti-ma, nu sunt putine! Vreti o lista cu cateva dintre ele? Lopata, sapa, grebla, foarfeca de vie, manusi de lucru, ferastrau (da, ferastrau, pentru ca nu poti taia crengile copacilor cu o foarfeca de vie, nu?), motosapa, masina de tuns, ochelari de lucru, taietor - toate si multe altele se adauga pe lista unui inginer peisagist. Multi imi spun ca mi-am ales o meserie grea, deloc feminina, potrivita suflarii masculine. Eu spun ca daca ai uneltele potrivite, chiar si eu, ca reprezentant al suflarii feminine, sunt in stare sa amenajez o gradina cap-coada! Daca ai vointa, ajungi sa stapanesti repede fiara din masina de tuns iarba! Un proiect mic azi, poate un proiect mare maine! Succesul e in mainile tale, daca stii sa faci alegerile bune!

Sursa foto - AICI
Draga GTools, sa stii ca datorita tie mi-au fost confirmate urmatoarele lucruri: 1) Ca viitor inginer peisagist, pot sa stau linista stiind ca voi fi capabila sa imi practic meseria chiar si pe cont propriu, deschizand propria mea afacere, pentru ca voi avea mereu la indemana uneltele potrivite! 2) Datorita faptului ca ati dat dovada ca sunteti oameni profesionisti, care nu se incurca cu jumatati de masura, ati reusit sa transmiteti aceasta stare de spirit si catre clientii care va viziteaza si fac cumparaturi de pe magazinul vostru on-line, incurajand astfel si suflarea feminina sa prinda curaj si sa ''apuce fiara de piept'', imblanzind-o in vederea supunerii totale in orice situatie. 3) Faptul ca avem posibilitatea sa returnam produsele in maxim 30 de zile lucratoare, daca acestea nu corespunde exigentelor noastre, denota ca cel mai mult conteaza multumirea noastra - iar un client multumit mereu va reveni in magazinul lui favorit, chiar daca acesta este in mediul virtual.
Si cel mai important lucru - Cenusaresele neajutorate de altadata au acum posibilitatea sa isi autodepaseasca standardele, devenind propriul lor mester!

Articol scris pentru SuperBlog 2015! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu