joi, 12 noiembrie 2015

Pregatim tenul pentru iarna

Daca vine iarna, schimbam si rutina de ingrijire a tenului, nu? Azi va prezint ce produse am ales eu pentru perioada rece care urmeaza (chiar daca afara inca mai avem temperaturi de primavara). Va rog sa scuzati calitatea inferioara a pozelor, but I`m doing my best...

In poza de grup avem:

Serul de fata reechilibrant Sweedish Spa de la Oriflame
Masca purificatoare Sweedish Spa de la Oriflame
Crema cu rol dublu Sweedish Spa de la Oriflame
Crema antiimperfectiuni de la Gerovital Plant


O data pe saptamana, am hotarat sa aplic masca purificatoare Sweedish Spa. Am mai avut in trecut aceasta masca si mi se pare geniala. De aceea am recumparat-o. Dupa cum se vede in poze, are o culoare verde, iar textura ei este foarte cremoasa si odata aplicata pe tenul curat simti o senzatie imediata de calmare. Pur si simplu atenueaza inflamatiile - daca ai stors cateva cosuri si ai ramas cu acele pete rosii, dureroase, aplicarea acestei masti iti va diminua instantaneu durerea locala. Eu o aplic intr-un strat putin mai gros, pentru ca ador senzatia de confort pe care mi-o ofera si stau cu ea pe ten pana cand aceasta se usuca complet. Apoi o clatesc cu apa calduta si gel de curatare. Tenul devine imediat mai catifelat si purifiat.


Am decis ca tot o data pe saptamana sa folosesc si un ser reechilibrant. Este prima data cand incerc serul din gama aceasta, dar ma declar multumita inca de la prima aplicare! Se intinde usor pe piele si se absoarbe rapid in ten, oferindu-i o hidratare mai optima.


Dimineata, folosesc crema cu rol dublu Swedish Spa. Pot spune ca este cea mai buna crema pe care am incercat-o vreodata de la Oriflame. De la textura, pana la miros si la cum se absoarbe in piele, totul la aceasta crema imi place, pur si simplu! Plus ca este potrivita pentru sezonul de toamna-iarna. O ador si cu siguranta gama Swedish Spa o voi recumpara!


Seara am ales sa folosesc crema antiimperfectiuni de la Gerovital Plant din cateva motive simple. Aceasta contine acizi din fructe care estompeaza petele tenului, pe care le capatam de la expunerea indelungata la soare (mai ales vara) sau de la acnee. O folosesc doar seara, ca sa poata sa actioneze cum trebuie, deoarece este recomandat ca dupa aplicarea ei sa se evite expunerea la soare o ora sau doua. Deci mai bine o las sa actioneze mai mult, fara sa o deranjeze nimeni, nu? Despre aceasta crema v-am mai vorbit si in articolul de AICI


Daca ati incercat un produs (sau mai multe) din cele prezentate, nu ezitati sa imi impartasiti si mie parerea voastra. Iar daca si voi va pregatiti se sezonul rece, asta daca nu ati facut-o deja, ce produse folositi si de ce? Astept parerile voastre in sectiunea de comentarii!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu