marți, 1 decembrie 2015

In ceas de seara

Ce bine este sa ai parte de un moment de respiro, un fel de timp liber pe care sa ti-l aloci exact asa cum doresti. In sfarsit s-a incheiat si nebunia cu SuperBlog, probele s-au incheiat, se asteapta jurizarea si desemnarea castigatorilor. Pot spune ca am acumulat ceva experienta, fiind al doilea an in care particip la aceasta competitie. Dar sa trecem peste detalii...
Voiam sa imi astern gandurile, deoarece nu am mai vorbit de mult timp cu voi, intr-un articol deschis. Sa mai spun ce am facut azi, daca a fost o zi buna sau mai putin buna... Da, ziua a fost frumoasa, pentru ca a inceput, exact asa cum imi place mie, cu mult soare! Nu ma intelegeti gresit, ador iarna si sarbatorile de iarna, luminitele din orase si de acasa, bradul, mirosul de portocale si de vin fiert dar... parca tot mai mult imi place vara, cand zilele toate incep cu soare! Sunt putin meteo-dependenta, iar starea mea de spirit depinde mult de cum incep diminetile. Daca afara ploua si cerul e gri si mai bate si vantul, atunci parca trag de mine din toti rarunchii, ca sa infrunt o zi afara din casa, din obligatie si nu din placere. Dar cand ma trezesc de dimineata cu razele soarelui pe fata, inevitabil starea de spirit este la cote maxime!
Da, ma bucur cat inca mai pot de soarele primavaratic, care s-a ratacit in luna lui decembrie si imi place senzatia de dor de vara. Caci, daca nu ar fi si iarna care sa ne faca sa ne aducem aminte ce frumos era pe malul marii, asta-vara, atunci cum am aprecia fiecare sezon in parte?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu